2012. február 1., szerda

1 hónap; Betekintő :)

 

Idézet mára:

“Egy párkapcsolat, olyan mint a Tom & Jerry.
Idegesítik egymást, bántják egymást, kergetik egymást, irritálják egymást.
Lényegtelen hányszor harcolnak egymás ellen, mert ...
Nem tudnak élni egymás nélkül.”

 

Sok jegyzet van ide leírva nekem, amiről mesélnem kell, de csak továbbpatriota-twins-spw-homotography-1 kell őket tolnom, s halasztanom, mert ma másról fogok írni;

Feburár 1. Szerda:

Ma 1 hónaposak lettünk Norbival. Mosolygó arc Sokat gondolkodtam kettőnkön az elmúlt 1 héten…

…Hát azt kell, h mondjam, h voltak olyan helyzetek, mikor azt gondoltam, h nem fogjuk ezt megélni, de szerencsére nem így lett. Mosolygó arc

Külső ingerek, környezeti hatások többször befolyásolták lelki állapotunk, s egyszer merült fel egy komolyabb “pardon” is, de az Én egyik mottóm, h a problémák azért vannak, h megoldjuk őket.

Ami nekem nagyon furi (volt) Norbinál, h nagyon érdeklődik a múltam iránt, s gyakran feljött a múltunk, h anno ki, mit csinált, milyen volt.

Őszinte beszélgetések voltak, mert ami megtörtént, az megtörtént, s persze mindkettőnk hallott olyat a másiktól, aminek nem örültünk, vagy esetleg kisebb csalódás érzését keltette, de Norbi akaratoskodott Én meg belementem, s aztán persze kérdeztem Én is.

praye3298Bár mindig mondom, h minek a múltat felhánytorgatni, de makacs egy gyerek Ő is… Kacsintó arc

Nagyon szeretem azt benne, h Ő is legalább olyan bújós, mint Én, és figyelmes is. Nem csak követel, s kér, hanem ad is. Tapasztaltnak gondoltam magam, de mégis rádöbbentett arra, h Ő az első olyan kapcsolatom, amelyikben szó/kérés nélkül kapok is, v kényeztetnek, szeretgetnek. Sőt! Ha komolyabban elgondolkodom ezen, akkor lehet, h azért (is(!)) vagyok nyűgösebb, ha elvállunk, v nem vagyok vele, nem alszunk együtt, mert nem kapom, érzem ezeket, azaz; Ő = szeretet. Az a szeretet, akinek Én is szeretek adni, s Ő is nekem.

Furi, h mennyire alap és fontos dolog ez a számomra. Valószínűleg azért, mert ezek a cselekedetek is a szó nélküli szeretet kifejezése, s valószínűleg – magam sem tudom biztosan – ezek többet jelentenek számomra, vagy mondhatni őszintébbek?…  I don’t now… … Maybe…

Nagyon szép és jó volt a tegnap este, amit együtt töltöttünk. Ma éstumblr_kzn33uYS2K1qa0s4ao1_1280 holnap este sajnos külön alszunk, de lehet az 1 hónap és a kis ajándékaim, szavaim miatt, de… … nagyon jó és hangulatos volt ez az este. Sokat nem voltunk ébren, mert fáradtak voltunk, de jót aludtunk. Főleg Norbi… Mosolygó arc

Ahogy telnek a napok úgy veszem észre, h már az alvás is egyre jobban megy neki. Az elején nagyon éberen aludt, nehezen tudta megszokni az új helyet, környezetet. Meg ugye mi a belváros bulis részén lakunk, ahol elég nagy a hangzavar esténként. De sikerült megbarátkoznia a füldugóval is, s néha már magától is használja. …Muszáj, ha aludni akar. Arc nagy mosollyal

Néha meg olyan mélyen tud aludni, h jó pár másodpercig levegőt sem veszek mellette, h meghalljam, Ő él, lélegzik-e még! Arc nagy mosollyalOlyan csendben tud aludni, h volt már pár alkalom, h peppet megijedtem, h lélegzik e! Mosolygó arc Zavarban levő arc

tumblr_l047rrV1FP1qaw48ao1_500Viccesek a kelések is! Arc nagy mosollyal Volt már rá példa, h  fel sem ébredt a telefon  ébresztőre. Én nyúltam át felette, s nyomtam ki. Majd szóltam neki, semmi, megmozgatom, semmi. Aztán mikor már erősebben, s hangosabban keltettem, akkor egyszer csak kinyitotta a szemét, nézett rám pár másodpercig, mosolygott, majd vissza becsukta! Arc nagy mosollyal Na anyáááád! KELLJÉÉÉ MÁÁÁ! Arc nagy mosollyal Döbbenet, h h lehet ilyen mélyen aludni, de örülök, mert legalább már megszokta a helyet. Mosolygó arc

De a legjobbak a kisebb csaták. Harc a paplanért! Arc nagy mosollyal

Olykor ha nem rugdosom ki az ágyból, akkor egész egyszerűen nem kel fel addig, még én is fel nem kelek vele (keljek akkor is, ha nekem nem kell) vagy még szó szerint ki nem rugdosom az ágyból! Arc nagy mosollyal Persze csak finoman tolom kifelé.  Néha még az sem hat! Arc nagy mosollyal Lerántom róla atumblr_lperi0yABe1qjre00o1_500 paplant, s kilököm a hidegre, h ösztönözzem a mozgásra, s a kelésre, de gyakran még így is inkább odabújik hozzám, vagy engem használ takarónak ( mert hát ettől meglágyul a pici szívem, s engedek Kacsintó arc Arc kinyújtott nyelvvel ) vagy pedig indul a fight a papalnért! Arc nagy mosollyal

Aztán nagy nehezen kiül az ágy szélére, felveszi a pólót, majd visszabúj, majd megint kiül, vakaródzik 10 percig  s nagy nehezen megkezdi aznapi életét. Mosolygó arc

Furi volt nekem ezek a kelési szokásai mert én meg az ellentétje vagyok, h egyből felébredek az ébresztőre, s 10 másodpercen belül már a mosdóban jó hideg vízzel magamhoz térek egyből. Mosolygó arc

Húúú de hosszú lettem. Itt  most váratlanul gyorsan le is zárom magam, mert órakt tudnék merengeni. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

sommersprossen[4]

2 megjegyzés:

Captain írta...

Nagyon jó volt ezt olvasni, sugárzik a boldogság :)
Gratulálok nektek és még sok-sok ugyanilyen hónapot kívánok :)

Rion írta...

Engem meg a kommented dobott fel, s csalt egy jóóó nagy vigyort az arcomra! :D

Köszönjük szépen! :)

Vigyázz magadra ott a messzisííígben! :D
(K)
<3