2013. május 22., szerda

Étkezés, Scotty, Jóga

 

Idézet mára:

"Sosem az előttünk álló kihívások jelentik a valódi problémát. A probléma az, ha nem hisszük el, hogy le tudjuk küzdeni ezeket. A kétségeink, démonaink, korlátaink legyőzésének kulcsa, ha bizonyosak vagyunk benne, hogy azt tesszük, amit kell. Ha bizonyosság van bennünk, akkor nemcsak képesek vagyunk rá, hanem meg is csináljuk." -Yehuda Berg

 

Május 13. Hétfő:

Sok zöldséget és gyümölcsit eszem. Kedvencem a zöldséges majonézes tortilla.576549_356056671165592_2124409962_n Szinte olyan mint a gyros, csak hús nincs benne. Csak ajánlani tudom! Kacsintó arc

Reggelente, 12 óráig citromos vizet iszom, mert tényleg úgy érzem, h felfrissít, s ad energiát. Tejes kávét már ritkán iszom. Kb.: heti 2-3 alkalommal a korábbi minden nap helyett.

Melóban 12 után vizet iszom . Ha pedig nem dolgozom, ill. esténként itthon vagyok, akkor pedig 100%-os gyümölcslevet fogyasztok.

Popov lakótársam talált egy menzát a közelünkben, s amikor szabadnapos vagyok, lemegyek/ünk kajálni.

1 menü. 650 ft, mely tartalmazza a leves és a főétel árát. Nagyon finomat, jól főznek s laktatót is.

Van húsmentes menüjük is.

Scotty elég vékonyka még mert szegényt úgy hoztuk el, de azon vagyunk, h megerősödjön, s a sok sétától már az első két lábánál lehet látni, h izmosodott.

Viszont olyan bajunk van vele, h mióta mióta velünk van csak zöldet kakil, s nem600960_377311785711155_953962976_n eszik füvet, se semmi zöld színű kaját. Tápot adunk neki, meg néha kis konyha kosztot. Ha tud valaki valami érdemleges segítséggel, információval ellátni, azt megköszönném. (riongay@gmail.com)

Am Norbi benevezte egy versenybe is, A ligeti LEG EB-ekre, mert a liget környékén járkáltak egy éttermesek, s minden kutyát lefotóztak, s a nyertes majd egy vacsit nyer, de részleteket még nem tudunk.

Május 13. Hétfő:

Délelőtt 11-re mentem jógázni a Kálvin téren található Atma centerbe.

Hát nagyon jó volt az óra! Azt hittem, h hajlékony vagyok, de aztán kiderült, h mégsem annyira, mint gondoltam! Arc nagy mosollyal

Agni jógaórán voltam. 90 percen keresztül 36 fokban(!) 30 jógapózt csináltunk egymás után dinamikusan. Hát az első 60 percben jó sokszor elmondtam magamban, h bazdmeg, meg az anyád! Arc nagy mosollyal Nagyon figyelnem kellett az elején. Az oktató nagyon jó és ügyes, szimpatikus nő volt. Mondta mindig, h mit h kell csinálni, mit hogyan hová tegyél, h lélegezz. Hol őt néztem, hol a többieket, h ki h csinálja, mert gyakran fel se tudtam fogni, h mit mond, s gondolkodnom kellett h az a testrészem hol is van, s amaz? S most akkor melyiket hovaaaa??? Arc nagy mosollyal És lélegzem. Kifújoook, Belélegezzzz. Ahaaaaa.

400756_10151467936930918_1585008383_nDe aztán x idő elteltével sikerült már csak magamra és a hangjára koncentrálnom.

Viszont mindezen kezdetleges újdonságos kellemetleségek ellenére nagyon jó volt! Mosolygó arc

Alig várom a köv alkalmat, h mehessek. V szerdán v csütörtökön megyek majd.

Am 1 törölköző nem volt elég! Arc nagy mosollyal A 36 fokban gondolhatjátok! A vége felé már átnedvesedett a saját jógamatracom. Legközelebb viszek + törölközőt, amit ráterítek, mint ahogy a többiek is csinálták.

Alsó, rövidnaci és trikó volt rajtam. Mind csurom víz lett a végére. Am egyes pózok nagyon jól mentek, megdicsért az oktató is, mert folyton járt kelt köztünk, s segített a helyes testtartást felvenni.

Viszont nagyon sok póznál meg ment a fent említett, az “anyád!” meg “basszus!”! Arc nagy mosollyal

Leggyengébbnek a lábnyújtásban bizonyultam. Feszültek a térd alatti izmaim, mikor ülve kikellett nyújtani először a jobb, majd bal lábad, s előrehajolva a tenyereddel átkellett fogni a talpad. Nah az végképp nem ment. Új hegyeimmel elértem, de azt hittem beleszakadok, s hevedert adott az oktató, h azzal pótoljam ki, s fogjam át a talpaim, s nyújtsak ameddig bírok, s még nem fáj. Ha fájt, visszább vettem az előre hajlásból.554130_10151460288228151_45681021_n

Az egy lábon egyensúlyozással is gondom volt, de rövid idő után a gólyapóz viszont már nagyon jól ment. 1 lábon állás s a másik lábam felkellett húzni, ameddig csak tudod az ágyékodig, s nekitámasztani a belső combodnak, amin áltál, s közben a karjaidat pedig egymásba tekerted valahogy úgy, mint a kígyós szimbólum a mentősöknél. S persze közben a lélegzetedre figyelj, h mikor fújsz ki és mikor veszel mély hasi lélegzetet.

Legjobban a gyertyázás ment. Meg az is, mikor a gerinced végig lent van a földön, de deréktől lefelé meg hátrafelé hajlasz, mintha bukfencezni akarnál, a két kezed pedig lent magad mellett a földön. Szo csináltál egy párhuzamot a testeddel. Aztán fokozatosan hátrafelé kellett gördülnöm, még végül a nyakamon és a kezeimen támaszkodtam, s az egész testem felettem volt, még végül a lábujjaimmal a fejem mögött földet nem értem, s azokkal is megtámaszkodhattam.

Ha nem lett volna rajtam alsó, akkor a péniszem konkrétan az arcomba lógott volna. Arc nagy mosollyal 

Nagyon izgalmas érdekes és jó pózokat gyakoroltunk.  Azért volt izgalmas és érdekes, mert kíváncsi voltam, h na vajon megtudom e csinálni, és nagyon érdekelt mindegyik póznál, h hol fogom érezni az izmaim, melyik póz mire jó. Próbáltam memorizálni is, h otthon is gyakoroljak majd, de csak azokat a pózokat jegyezetem most meg, amik a váll és nagy környéki izmaimnak voltak nagyon jók.

558747_364827223621870_1468395544_nA légzésre is nagyon kell figyelni, meg a testedre, h addig s úgy csináld, h ne fájjon, de azért érezd is h feszül, mozog, dolgozik az izmod.

Másnapra olyan izom lázam volt, h konkrétan az egész testemen éreztem az izmaim! Zavarban levő arc

Nekem a váll-nyak környéki izmaim fájósak, levannak tapadva, de azok olyan jól érzősen sajogtak. Örültek ennek a tornának. A lábaimban sokáig izomláz volt még, s csütörtökön voltam szabadnapos, mikorra is terveztem, h elmegyek megint, de nem mentem, hagytam hagy jöjjenek helyre rendesen.

Csak ajánlani tudom mindenkinek! Mosolygó arc

Mára ennyi, mert hosszú lettem, a többi jegyzetem majd a következő bejegyzésemben posztolom. Van bőven mit mesélnem! Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

603610_10151457051605918_1463511467_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: