2013. augusztus 16., péntek

Bódottág!

 

Idézet mára:

"Ha nyitottak maradunk az előttünk álló sokféle lehetőség iránt, ha megőrizzük szívünk és elménk fogékonyságát, és előítéletek nélkül készek vagyunk meghallgatni mindenkit, akinek mondanivalója van számunkra, akkor sorsunk beteljesüléséhez vezető úton sosem maradunk segítség nélkül." - Yehuda Berg

 

Nah! Hát nem tudom, h volt e olyan, v mikor volt utoljára az életemben, de örömmel mondhatom azt, h boldog vagyok! Mosolygó arc60485_10151601396150918_934033623_n

Minden napjaimat a munkám teszi ki, amit nagyon szeretek! Szeretem a kollégáim is, s úgy érzem/gondolom, h elmondhatom azt is, h már teljesen nyitottá váltam szinte mindenki felé. Mosolygó arc

Már megtudtuk, h konkrétan ki melyik osztályon, kikkel fog dolgozni, s nagyon örülök, annak ahol és akikkel dolgozni fogok. Jó csapat. Kurva jó csapat! Arc nagy mosollyal

Nem az órák repülnek, hanem a hetek! Zavarban levő arc Mindjárt vége a nyárnak!

Ma kaptam észbe, h augusztus(!) közepe van! Mondom mi vaaaaan???!!!

Ahogy hülyülve szoktuk mondani bent; “ NA NECSINÁÁÁÁÁÁÁLD!!!” Arc nagy mosollyal

Tanulunk, dolgozunk, okosodunk, fejlődünk. Közeleg a nagy nap, amit mindenki izgatottan vár.

Belegondoltam am már abba, is, h ha megnyitunk, akkor szétbomlik a nagy csapat, s mindenki csoportonként elkerül az osztályára, s így nem fogjuk nap-mint nap látni egymást. Meg nem lesz az a nagy nyüzsi és pezsgés, ami már hetek óta van, h együtt dolgozunk még egy helyen.

Szo nem lesz olyan már, így azon vagyok, h megélem, kiélvezem minden egyes napját az együtt eltöltött boldog munkásnapjainknak.

994324_622928881072381_665660346_nAz a baj, h nekem szar telóm van, de lehet majd megkérek pár embert, h csináljon a dolgos hétköznapokról fényképet. Olyan jó lesz majd visszanézni őket. Mosolygó arc

Rájöttem arra, h engem feltöltenek a kollégaim energiával. Szinte(!) mindig mindenki mosolyog, boldog, nevetünk, hülyülünk valamin, s ez olyan jó érzés.

Persze van olyan is, mikor fos kivagyunk, de akkor is együtt  vagyunk ki! Arc nagy mosollyal

Itt nincs az a tipikus pesszimista, magyar, zombi ember, aki leszív az életről! Pont h az ellentettje van!

Itt még a vezetőink is mosolyognak, s kedvesek, normálisak, s szeretnivalók!

( Nem sok ilyen vezetővel találkoztam az elmúlt 3 évben… Zavarban levő arc :/ )

Minden nap ér valami pozitív! Megdicsérjük egymást. Jó a hajad, ki vagy simulva, jól nézel ki, tetszik ez, tetszik az!

Apróságok, de olyan jól tud esni az embernek (szerintem, s nekem legalább is!)

Törődünk egymással, ha valaki el van valami miatt kenődve, azt észrevesszük egymáson s ki/megbeszéljük a szitut.

Alapból is sokat kérdezzük egymástól, h hogy van, mizu veled, s ezt nem csak úgy995755_580868095290254_1488215922_n felszínesen, hanem tényleg, s mindig van valamije mindenkinek, s van téma. Mosolygó arc

A raktárosokkal is tök jól összeszoktunk már, közösen dolgozunk velük is, s fokozatosan nyitnak felénk ők is. Bár nekik kissé másabb a…. …szo velük mondjuk annyira nem hülyülünk, mert nekik olyan hülye, fura humoruk van. Bár én jókat nevetek ezeken a szitukon is mikor a csajuk kétségbeesetten elfordulva finnyáznak, s a szemüket forgatják felém, h úúúúúr isten! Ments ki innen! Arc nagy mosollyal

JAAAAA! Amit a legjobban imádok! A raktáros fiúk irigy tekintetét, h mi szana-szét fogdoshatjuk, ölelhetjük a lányokat, s sokszor még ők jönnek oda hozzánk s ölelnek meg, csimpaszkodnak a nyakunkba! Arc nagy mosollyal

Imádom ezt is bennünk, mert úúúúúgy szeretem mindegyiküket megölelgetni! Arc nagy mosollyal

Bár vannak olyan vékonyak, akiket nagyon finoman és óvatosan szeretgetem meg, mert annyira vékony és törékeny, h attól tartok, h egyszer heves felindulásból, nagy örömömben kettétöröm őket! Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal

Nem tudom h a múltkor írtam e, de megint találkoztam egy lány vallomással, h de jó lenne, ha nem ugyan azon neműek jönnének be nekünk! Kacsintó arc Arc nagy mosollyal

999853_10151599537005918_1642922683_nMajd elolvadtam. Szégyenlős arc

Arról már írtam ha jól emlékszem korábban is, h álmaimban is a melóról álmodok.

Nah, ez azóta is megy, majdnem hogy napi éjszakai rendszerességgel. Egyszerűen annyira e körül forognak a gondolataim!

Am a magánéletben is minden okés. Haza már nem nagyon járok, s anyumnak is megmondtam, h álljon le a rögeszmés kajafelhordásaival.

Mindig eszek menüt egy közeli étkezdében, s így megvan oldva a kajálás.

Norbinál semmi változás. Várja már, h mehessenek a kolléganőjével Montenegróba…

Am közösen a lakótársakkal heti egy alakalommal általában kijárogatunk iszogatni a Dunapartra. Jó és kell is, mert le kell vezetni a feszültséget, felelősséget s a sok mindenséget ami összegyűlik bennünk! Arc nagy mosollyal

Én meg azt is várom már, h felköltözzön Jenn, egy nagyon ritkán látott barátnőm. Utoljára tán januárban buliztunk együtt! Zavarban levő arc Szeptemberben költöznek fel.

Az elmúlt hetekben eléggé összeboronálódtunk facen és majdnem hogy napi szinten beszélgetünk.1010509_10151792237028151_991649520_n

Egyik este volt egy olyan álmom, ami után megint kicsit szarul éreztem magam.

Filmszerű jelenetként láttam az utcánk, ahol felnőttem. Tiszta olyan hatása, hangulata volt, mint mondjuk egy Született feleségeknek, csak a mi utcánk volt az, s persze a lila akác köz is közel áll a szívemhez, de a saját utcánk azért még közelebb, s fájó volt felébredni. Természetesen ismét megint minden szép jó és kellemes volt. Tavasz, napsütés, zöld fák, bokrok, virágok, frissen nyírt zöld gyep, s fiatal gyerekkacajok. Am lebegtem a földtől kb 3-6 m magasságban, s így beláttam az utca nagyobb részét, a közeli réttel, a gödrökkel, járdákkal, szo mindent ahol anno játszottunk… Zavarban levő arc :/

Utána fogok ennek az egésznek járni idővel, mert egyre jobban érdekel, h miért van ez, h legbelül, ennyire visszavágyom a gyermekkoromba, s ilyen sokszor álmodok erről is?! Zavarban levő arc

Am sem mondtam le a pránanadis képzésről, de az is előttem van, h jövőre elfogok megint menni a tisztán látóhoz!

1012902_10151594771750918_478912227_nJah! Erről jut eszembe! Eddigi “jövőbe látása” beigazolódott! A nyáron tényleg nagy belső változásokon, s fejlődéseken mentem át. Az őszre azt jósolta, h ebben az időszakban már az anyagi, fizikális síkon fogok fejlődni, s lesz majd egy nagy válaszút előttem, ebben az időszakban……Bezony!…

Am egyik nap vásárolgattam a H&M-be, meg venni akarok majd egy szép fekete táskát, meg a HTC ONE-t is megvettem volna már, ha a T-mobil nem baszta volna el a rendszerét, s nem csak a fostalicska “mozaik s” díjcsomagtól kezdve lehetne megvenni részletre az összes telójukat! Ezúton is kapják be! Köszi puszi!

+ Ha netalántán valamikor előbb tudnék végezni melóban, akkor elmegyek, s veszek majd 2 parfümöt, mert lassan kifogyok belőlük! Zavarban levő arc

Az egyik illatomnál maradok, ami a Giorgia Armani; Aqua di gio, a másik egy újítás lenne, a Dolce&Gabbana; The one lesz. <3

Jah! A csajok szinte napi szinten megölelgetnek s dicsérnek, h olyan jó illatos vagyok mindig! Mosolygó arc ^^ Imádom őket is! Mosolygó arc

<3

Csók! Kacsintó arc

Piros ajkak

1082555_10151574862195918_88355121_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: