2013. szeptember 15., vasárnap

Életszösszenet

<3 Kacsintó arc

 

Idézet mára:

"Sokszor nehéz elfogadnunk, de semmi nem egyik pillanatról a másikra történik. Nem ébredhetünk egyszer csak arra, hogy egy nagy fa áll a kertünkben, mert a fizikai világban mindig folyamatok zajlanak.
Minden cselekedetünkkel egy magot ültetünk el az életünkben, ami valamilyen pozitívumként vagy negatívumként mutatkozik majd meg.
Egy mai jótettünk később áldásként jelenik meg, amikor a legnagyobb szükségünk lesz rá." - Yehuda Berg

 

Szabad hétvégés vagyok, s van időm írni. Mosolygó arc555269_735482639811307_927222507_n

…Csak nem nagyon tudom, h miről …. Mosolygó arc

Melóban minden okés. Dolgozunk, s minden rendben volt/van. A nyitáson is túlvagyunk, s kezd kialakulni az új életünk. Mosolygó arc Hétről hétre mindig van valami új, valami változás, s izgalmasan repülnek a napok/hetek.

A nyitás előtti napon, pont megbetegedtem, de telegyógyszereztem magam, s úgy valahogy sikerült átdolgoznom a napokat. Azon már meg se lepődtem, h pont akkor betegszem meg, mikor nem kellene, de voltak még rajtam kívül egy páran így.

Én már jövök ki belőle szerencsére, mások meg most esnek bele. A cégnél nagyon sok embert elkap és napról napra mondják h betegek ők is.

De szerencsére ez csak egy influenza szerűség, szo semmi komoly. 1 hét alatt átmegy mindenkin.

560845_524044271000179_164598160_n+ Nekem még a szemem is begyulladt, szo nagyon jó volt… –.-‘”

Am úgy érzem, h munkamániás lettem. Szeretem nagyon a munkám meg a kollégákat is.

Am elég sok ismerős vásárló van, akiket ismerek korábbról a volt munkahelyeim által. Némelyikük még le is kezelt velem, a nők meg puszit adtak, holott korábban nem csináltunk ilyet. Mosolygó arc

Lesznek változások még nálunk bőven, de mint fentebb is írtam minden héten történik valami. Mosolygó arc

Szo izgatottan várom az elkövetkezendő napokat, heteket, s remélem h sok-sok pozitív élmény fog érni minket. Kacsintó arc

Itthon is minden okés. Norbival jól megvagyunk. Am ő is betegeskedett, de már kijött995770_224486361038993_849278895_n belőle.

Scottyval elég sok gond van mostanság. Nem bír magával. Elvisszük majd oltásra, aktiváljuk a chipjét, s lehet h ivartalanítani is fogjuk

Norbi munkahelyet fog váltani szeptember, október környékén, mert ahol most van túl sokat dolgozik, s lehet váltani fog.

Lett takarítónőnk is, aki heti egy alakalommal kitakarít nekünk. Norbi egyik kolléganője, aki konyhai kisegítő, hátrányos helyzetű, s így legalább mindenki jól jár. Ő kap + pénzt, nálunk meg rend és tisztaság lesz.

A héten volt először, s olyan jó volt hazajönni a tiszta lakásba! Mosolygó arc

Szombaton hazaugrottam néhány órára vidékre, vasárnap pedig kifessük + át is rendezzük a szobánk Norbival. Mosolygó arc

Csók!

Rion  Kacsintó arc

Piros ajkak

736077_647778201899153_1724233198_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: