2013. október 29., kedd

Szabadidős tevékenységek és sok más

 

Idézet mára:

"Hajlamosak vagyunk rá, hogy a spiritualitást ugyanúgy az életünk egyik rutinjává tegyük, mint ahogy a jógaórákat, ám csak akkor tudjuk igazán a hasznunkra fordítani, ha következetesen és egyre mélyebben a lényegünkké válik.
A spiritualitás nem valami olyasmi, amit csupán teszünk, hanem része a tudatiságunknak. A spiritualitás egy világszemlélet.
A spirituális úton állandó mozgásban vagyunk, melynek során tudatos erőfeszítéseket teszünk, hogy legjobb önmagunkká váljunk, és pozitív változásokat hozzunk létre mások életében."
Yehuda Berg

 

Nem emlékszem, h írtam volna korábban, de hónap elején még csináltattam magamnak új szemüveget. Mosolygó arc64209_10151713308045918_1464216149_n

Mostanában megint rám tört a nagy gyümölcs és zöldség ehetnékem. Egész egyszerűen ezeket kívánja jobban a szervezetem.

Októberre, novemberre sokat pihenhetek, mert lekell töltenem a még meglévő szabadnapjaim, de így is rohannak a napok, h kevesebbet dolgozom.

Nagyon sokat olvasok. Ha éppen nem vagyok toppon, akkor játszok a gépen, kockulok, v kimegyek a gyerekkel sétálni a Nehru parkba a Duna-partra.

V metszegettem a Duranta típusú bonsai fácskámat. A kutyasétáltatás kivételével ( Mosolygó arc ) mindegyik tevékenységemnél meggyújtok mindig egy pár gyertyát, egy füstölőt, amik teljesen megnyugtatnak, segítenek a kikapcsolódásban. Ha jól emlékszem, régebben is írtam, h minden egyes gyertyagyújtásnál kívánok valamit.

A fa metszegetésnél pedig gondolatban beszélek a fához. Mindenféle szépet és jót. Mosolygó arcHiszek benne, h a növények képesek az érzelmeink megérzésére. Nagyon relaxáló a bonsai fa metszés. Eléggé sűrű volt a lombkoronája, s már ráfért a ritkítás. Drótot kell majd vennem, ami rátekerek a gallyaira s ezáltal elkezdem 65029_10151689678555918_425372628_nformálni a növekedési útját, s szép alakokat, formákat kreálhatok a fának. Mosolygó arc

Szeretnék már elmenni Pránanadis képzésre is, de eddig nem jöttek össze az időpontok, mert mindig dolgoztam azon a hétvégén, mikor voltak a képzések… Zavarban levő arc Remélem novemberben sikerülni fog.

Imádok magazinokat vásárolni! Rendszeresen megveszem a Boldogság című magazint, s előfizetője vagyok a Nők lapja Ezotéria számának is. Szeptemberben és októberben is megvettem a Hihetetlen magazint, meg a HVG extra pszichológia számát is mindig megveszem. Vettem egy Kineziológia nevű magazint is, ami ahhoz képest, h 1500 ft nem fogott meg… Zavarban levő arc+ Van, mikor megveszem a Men’s Health-et is, de az se nagyon szokott túlzottan magával ragadni… :/

 

Október 19-20, Szombat, Vasárnap;561888_10151619453200918_379408214_n

Szombat délután hazautaztam vidékre, s indulás előtt még vettem 2 könyvet a keletiben. Az egyiket már ki is olvastam. Csak ajánlani tudom; Balogh Béla; Elkezdődött

Otthonvoltak most bátyámék is, szo nagy családi összejövetel volt. Anyumnak megvolt az öröme. Mosolygó arc

Elég morcosan mentem haza, mert semmi kedvem nem volt, az otthoni légkörhöz, s felvenni azt a maszkot, amit mindig anyum erőltet rám. Végigjárni a “mi a helyzet a csajokkal?” kérdéskört…. Zavarban levő arc -.-‘”

Jól be is borozgattam, s így legalább csillapodott az ellenséges magatartásom, s sikerült valamelyest feloldódnom, mikor kimentem a határba sétálni. Imádom a természetet! Mosolygó arc

Vasárnap délután pedig jöttem is vissza Pestre. Elég volt otthon ennyi! De hamarosan mehetek megint haza halottak napjára, de úgy tervezem csak, h jövök meg megyek, csak az a bibi, h sok szabadnapom van, s anyum meg azt akarja, h maradjak tovább otthon, amit meg én nem akarok, mert lehúz az otthoni légkör, s erre meg anyum megpukkad, mint egy óvodás…. –.-‘”

561979_417271325040846_733780413_n

Október 23. Szerda:

Norbi anyukájánál töltöttük el a napot kint Kispesten. Nagyon jó volt. Vittük a gyereket is Scottyt és megleptük Norbi anyukáját, mikor beállítottunk hozzá tortával a kezünkben, mert ekkor van a szülinapja. Mosolygó arcSzo családi nap volt. Sétáltunk egy nagyot a környéken. Szeretem Kispestet. Mosolygó arcEste pedig beültünk egy étterembe s vacsiztunk egy finomat. Mosolygó arc

 

Okótber 24. Csütörtök.

Meetingünk volt a felső vezetőnkkel. Helyesebben tréning. Jó volt. Spirituális töltetű is volt, s nagyon sok jó érdekességet és fontos, hasznos infót kaptunk szerintem. Olyan “ügyvezetőnk” van, aki mindig felcsigázza valahogy az embereket. Mármint h feltölt minket a beszédével és sokat agyalok rajta, h vajon h csinálja, mert pl.: több dolog van, amiből nem mondd újat nekem, illetve én ismerem azokat, amiről ő beszél, de valahogy valamiért mégis feltud tölteni, lelkesíteni, s motiválja az embereket! Furi ez nekem, mert ilyen vezetővel még nem találkoztam, s örülök neki persze, de kíváncsi is vagyok, h mi az a megfoghatatlan dolog amivel így999090_10151849574243151_892568726_n feltud minket pörgetni?!… Mosolygó arc Arra már rájöttem, h a meséit, a történeteit, a személyes példái nagyon érdekesek és élvezetesebbek ezáltal a tanulás, de valami más is van még a tarsolyában... Mosolygó arc

 

Október 28-29. Hétfő, Kedd:

Szabadnapok.

Hétfő este meeting volt melóban. Sok újat nem mondtak. Úgy éreztem, h java része inkább az újjaknak, első munkahelyűeknek szólt inkább. Este el is gondolkodtam azon, h milyen fura. Mármint az, h már megint észrevettem egy olyan területet magamon, amiben megváltoztam. Az újjakkal szembeni türelem és tolerancia. Sok minden evidensnek számít nekem, s néha már nem is értem, h ez másnak miért nem természetes?! S régen pedig még én is olyan zöldfülű voltam, s azért morogtam, h mindent úgy elvárnak tőlem, mintha erre a munkára születtem volna! Arc nagy mosollyalErre meg tessék! Néha én is ilyen természetességgel várok el 999106_10151794040773151_2088341410_ndolgokat az újjaktól! Zavarban levő arc Arc nagy mosollyalMondjuk persze nem csak én, hanem szinte mindenki más, aki már régebb óta tolja a biciklit, de am persze segítünk, és türelmesek vagyunk, csak néha azért meglepődünk dolgokon az újjaknál. Mosolygó arc

Kedden betévedtem a Corvinos Alexandra könyvesboltba és vettem magamnak 4 könyvet. Spirituális témájú mindegyik. Megírom ezt a bejegyzést és neki is esek a legvékonyabbnak. Mosolygó arc Aztán voltam bankban is, mert a bankszámláról félretetettem egy nagyobb összeget kamatoztatni, s ahhoz majd havonta ráutalok még majd nagyobb összeget, h többet kamatozzon, s gyűjtögetem 1 évig, aztán meglátjuk majd h hogyan tovább.

Első nekifutásra ennyi jött ki belőlem. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

1148956_723996244293280_172619368_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: