2013. november 8., péntek

Pénz, party, otthon, könyvek, fejlődés, stb…

 

Idézet mára:

"Mindannyiunknak megvannak a saját nehézségei. Vannak, akik egészségügyi problémákkal vagy romboló kapcsolatokkal küzdenek, míg mások szegénységgel vagy függőséggel.
Ezek a küzdelmek annyira felőrölhetnek minket, hogy a puszta túlélés válik a célunkká. Elfeledjük, hogy az élet sokkal több annál, mint hogy a fejünket próbáljuk a víz fölött tartani.
Amíg a célunk csupán a túlélés, nem juthatunk el oda, ahol valóban jól élhetünk."
Yehuda Berg

 

Néha olyan intenzíven tör rám az ihlet, – mint pl.: most is – h abbakell hagynom a kajálást, h gyorsan letudjam írni, nehogy elfelejtsem azt a fonalat gondolatmenetet, ami az egyedüllétem alatt született meg.

Elgondolkoztam azon, h mennyire megfigyelhető a változás az ismerőseim, kollégáim körében. Gondolok én itt arra, h a pénz olyan, mint a tükör. Látszik, h jelentősen megugrott mindenkinek a fizetésével az életszínvonala, s a pénz mennyire jól tükrözi az adott személy milyenségét. Olyasmi ez, mintha kimutatná a foga fehérjét.

Gondolok én itt arra, h valaki elszáll magától, s lekezelőbben beszél másokkal, v elkezd észnélküli vásárolni mindent, v úgy akarja kifelé mutatni a személyiségét, mint aki milliomos, s fennhordja az orrát. Bár az is igaz, h ezek a jellemvonások inkább a fiatalabbakra jellemző. Eleinte szánalmasnak tartottam őket, de aztán rájöttem, h nem kell, mert elkell fogadni azt, h mindenki a maga módján dolgozza fel a változásokat. Nem vagyunk egyformák és kész. Ha idősebbek lesznek majd ők is, akkor talán majd rájönnek, v megváltoznak ők is.

Október 31. Csütörtök:

Norbival elmentünk este a céges Halloween partyra. Jó volt. Megismerte jó pár kolléganőmet, s körbevezettem a házban. Mosolygó arcEste még elmentünk pár kollégával iszogatni, be is csiccsentettünk aztán mentünk haza.

November 1. Péntek:

Hazaugrottam vidékre néhány órára. Anyum pukkadós kislány hangulatában volt, de szerencsére már lepereg rólam a hisztije, s már nem tud ezzel a mentalitásával zsarolni. Az egész pukkadása azért van, mert 4 napot itthon vagyok, s arra nem vagyok képes, h 1 napnál többet vidéken töltsek. Pont ezért, mert nyomasztó és nagyon rossz otthon a légkör, s az energiámból ennyire futja. 1 nap alatt simán lehúznak az életről, és nincs több, jönni kell haza. Karácsony miatt is már előre minden bajom van.

Am mindig megmosolyogtat anyum, mikor ilyen durcis, mert annyira jól tükrözi a viselkedése a gyermeki lelkét. Tökéletes mintapéldánya a felnőtt emberi testben lévő gyermeki léleknek, amit nem csak ez az adott 1 példa bizonyítja, hanem nagyon sok más.

Az elmúlt hónapokban többször volt, h fájt a szívem. Azt mondják, h a szív nem fájhat. Mondom nekem tökmindegy, h pontosan mi fáj, de az biztos, h a szív környékén szoktam gyakran görcsberándulást, húzódást érezni, ami következtében, erős fájdalmat érzek, s mély levegőt se tudok venni, csak aprókat lélegezhetek, s mindig összegörnyedek, se jó pár másodpercnek elkell telnie, h ismét kiegyenesedhessek és egy perc tuti kell, h ismét normálisan tudjak lélegezni.

Ismét vettem könyveket, mert akciók vannak novemberben az Alexandrában. Majd, ha elolvastam őket, folyamatosan közzéteszem őket a blogon a könyvajánló bejegyzésekben.

Am sok időm van manapság, mert töltöm itthon a szabadnapjaimat, s mivel nagyon elkényelmesedtem, így semmi kedvem találkozni senkivel, s jó itthon ülni egyedül és olvasni és pihenni. A gyerek mindig itt fekszik előttem a szőnyegen a lábamnál és nagy megnyugvással van rám a jelenléte és a szuszogása, meg a horkolása is, mikro alszik. Mosolygó arcImádom, mikor annyira bealszik, h álmában elkezd ugatni. Arc nagy mosollyal

Am nem szokott ő ugatni éber állapotában, csak álmában. Mosolygó arc

Am úgy érzem, h tanulok, fejlődök tovább, szép lassan, fokozatosan. Átformálódik a látás és gondolkodásmódom. Egyre toleránsabb vagyok, s egyre kevesebb dolog/akció/hatás tud kizökkenteni a nyugalmi állapotomból és stabilabbnak érzem magam, s már ezeknek az apróságoknak is tudok örülni. Mosolygó arc

Járok bio üzletekbe, s vettem pí vizet, meg bio csírát, pontosabban retek csírát! Nagyon finom! Kis dobozban van, és 500 ft, de nekem nagyon bejött! majd kipróbálom a többi ízt is. Mosolygó arcElkezdtem inni zöld turmixot is. Nem szép a látványa, de jó az íze. Vettem csalánt, búzafüvet és salátalevelet, mikor melyiket, v van mikor mindegyikbe összeturmixolom v banánnal, v körtével, v almával, ami az édes ízt adja az egésznek.

Nagyon egészséges. Mosolygó arc

November 11.-én megyek továbbképzésre. Ez a Normafa hotelben lesz 4 napos ott alvós, teljes ellátásos. Kíváncsian várom. Mosolygó arc

Am volt személyes értékelésem a cégnél. Felhívtak az irodában, s egy 10 pontos rendszer alapján, pontonként, témakörönként értékelték a személyemet. Szerencsére 10 témából 7-re kiváló értékelést kaptam a többin pedig javítok a novemberi hónapban. Kacsintó arc Am nagyon örülök ennek a személyes értékelésnek, ami havonta lesz majd, mert mindig is szerettem az ilyeneket, s egy cégnél sincs sajnos ilyen.

Az elkövetkezendő héten lehet, h költözünk. A szomszédunkkal nem jövünk ki jól, de kaptunk a közvetítő cégtől pozitív gyógyírt a bajunkra, de közben már másik lakást is találtunk ami szimpi, s majd kedden Norbi és Popov el is mennek majd megnézni. Jövő hétvégre majd kiderül szerintem, h megyünk v maradunk-é. Mosolygó arc

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Mitch-Homotography-Corredor-07

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, mi a mail címed?