2013. november 20., szerda

Tanulás és fejlődés;

 

Idézet mára:

"Általában vagy a múltban, vagy a jövőben élünk.
Vannak, akik a múltban élnek: a korábbi eredményeikre fókuszálnak vagy nem tudják elengedni gyermekkori traumájukat – olyannyira, mintha még mindig abban az időben élnének.
Mások a jövőben, egy álomvilágban léteznek, és mindenkinek elmesélik, milyen sikeres ember lesz majd belőlük vagy micsoda hőstetteket hajtanak majd végre.
Mindkét állapot, a múlt és a jelen is egyszerűen a jelenből való menekülésre szolgálnak.
A múltban vagy a jövőben éléssel nem válhatunk azzá, akik lehetnénk, mert a spirituális munka az itt és mostban történik." - Yehuda Berg

1001903_10151585632275918_1723365295_n

November 11-17; Hétfő – Vasárnap;

Hétfőtől csütörtökig egy személyiségfejlesztő tréningen voltam a cégtől. A Normafa Hotelben voltunk. Kedden nagyon mélyponton voltam. Nagyon hiányzott végig a család. (Norbi meg a gyerek.) Meg hiányzott az otthoni környezet, a kollégák, lakótársak, szo a megszokott világom.

Nem nagyon szeretnék beszélni, h mi volt, ahogyan a munkahelyről se nagyon írok.

Nem volt am semmi gond. Kimozdítottak a komfortzónámból és sok új tapasztalásra tettem szert.1013705_10151526368095918_403167965_n

Ez a hét a fejlődés, a tanulás, a tapasztalások és fejlődések hete volt. Pontosabban az egész életünk erről szól ( kivéve kinek sajnos nem), de nekem ez a hét most csak is 100%-ban erről szólt.

A 4 napos képzésen és a hétvégi Pránanadi képzésen is csak befelé a szellemi, valódi énedre koncentráltunk. Sok dolog ismerős volt, mert már korábban olvastam róluk, de mint írtam, sok új hatás ért.

Ami nagyon új és megtanultam, erősen belém vésődött, az az a igazság, h jobb cselekedni, megtapasztalni a dolgokat, mint beszélni róla.

A beszéd sokszor nem adja vissza a valóságot. Mindenki máshogy kommunikál, s máshogy éli meg ezeket, s a beszéddel csak félre, ill rosszul kommunikálhatunk.

Kommunikációs fősuliba jártam, ezt tanultam, 100%-ban fontosnak tartottam a beszédet, de rájöttem, h nem minden a kommunikációval lehet átadni…

Sőt! Inkább jobb tényleg csendben maradni.

Úgy érzem, h a száj, a oralitás/verbalitás visszazuhant bennem a 100%-ról 50%-ra, s mellé kinőtt a (3.) szem.

1014153_10151569233340918_135923587_nSzemünk által is rengeteg infót kaphatunk… …Még akkor is, ha becsukjuk a szemünk…

Na mind1. Kezdek belefolyni…

A Pránanadi képzés… … hát egyszerre volt rám nagy és semleges hatással. A semleges érzés azért volt, mert sok olyanokat mondtak ,amiről sokat olvastam, s amiben hiszek, tehát ami más számára új lehetett, az számomra már természetes.

Ami viszont nagy hatással volt rám, az a beavatás…. … Leírni nem lehet azokat az érzéseket… Juj! Még a hideg is kirázott most! Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal

Szo jó volt ezeket megélni. Teljesen átszellemültem.

A hallásom megint érzékenyebb lett. Pl.: a 4 napos képzésről hazaérvén, nagyon hangos volt minden. Még az olyan dolgok is, mint pl.: a többiek beszélgetése. Szinte ordibálásként éltem meg…. Zavarban levő arc

December 7-ig tisztítókúrát kell csinálnom.

Nem eszek húst, nem iszok alkoholt, kólát, energiaitalt, nem cigizhetek, s nem drogozhatok. Mosolygó arc3 hét…1016492_10151684703653151_67774024_n

Valamint 21 napig, minden nap csinálom az hétvégén tanult… …“energetizállást”.

December 7.-én este 18.30-kor pedig oklevél átadás lesz és áldást kapunk a mesterünktől.

Aztán majd nekikezdek a II. kurzusnak is. Ami szintén 2 napos lesz és nagyobbrészt a karmával és a reinkarnációval fog foglalkozni.

Már várom.

Am meglepően sokan voltunk a nadin. Én kb 10 főre számítottam, ehelyett kb 60-70-en lehettünk, ebből a fél társaság visszatérő, ismétlő régebbi. Fiatalok, középkorúak és idősek egyaránt.

Szájról- szájra terjed inkább a nadi, és azt vettem észre, h a régiek hozzák magukkal újként a párjukat, rokonukat ismerősüket.

Én meg tök egyedül mentem oda.

… Egy újabb útra léptem, s kezdetét vette ismét egy változás az életemben …

 

“Megcsodálta már a Mátrix tökéletes szépségét? Emberek milliárdjai élik le a az életüket....öntudatlan.” - Mátrix

 

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Mitch-Homotography-Corredor-10

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: