2014. február 24., hétfő

Az elmúlt hetek történéseiről:

 

Idézet mára:

MIÉRT KELLENEK A NEHÉZSÉGEK? - Napi tudatosság Karen Bergtől


Az életünk útján gyakran nem értékeljük ezt, de a fejlődésünkhöz szükségünk van komplikációkra. De miért kell így lennie?
Tömören összefoglalva azért, mert minél nehezebben érünk el valamit, illetve minél rátermettebbek vagyunk, annál erősebbé válik bensőnkben a spirituális edényünk, és így annál magasabbra juthatunk a spiritualitás létránkon.
Mindannyian abba a számunkra teljesen megfelelő helyzetbe élünk, melyben tökéletesen ragyogó Fénnyé válhatunk. Minden megélt nehézség csupán egy lehetőség arra, hogy a következő fokra léphessünk.
A kulcs az, hogy odafigyelünk azokra a dolgokra, amik a környezetünkben történnek, hogy tudjunk tanulni belőlük.

 

A gyereket elvittem dokihoz, mert nincs nagy étvágya, kedvtelen, s véreset kakilt. A doki adott neki antibiotikumot és írt fel neki gyógyszereket, amit szedünk 1 hétig. Ezen időszak alatt nem is volt semmi baj, majd mikor visszamentünk kontrollra, a doki mindent rendben találta, majd 1 hét múlva ismét elkezdett hányni és véreset kakilni, így elvittük egy másik dokihoz. 10210_10151871711235885_1419582977_n

Valószínű, h veleszületett betegsége ez. Jó, sensitive minőség tápot kap, 2 féle gyógyszert, multivitamint, meg kapott szurit, s kb 3 hónapig szednie kell a gyógyszereket…. :/ Kurva sok pénzbe van, de hát ez van…

Mostanában egyre több kollégámmal való beszélgetés alkalmával jött fel a korunk. Úgy dolgozunk együtt már fél éve, h pontosan azt se tudjuk, h ki mennyi idős. Arc nagy mosollyal

Aztán jó egy hét múlva kutyasétáltatás közben, ahogy a meló körüli dolgokon járt az agyam, arra jöttem rá, h alapból azokkal a kollégákkal szorosabb/jobb a kapcsolatom, akik velem egyidősek, még mondjuk a 20 körüli korosztállyal csak “semleges” a kapcsolat.

Ez kissé érdekes, h ez van melóban, mert ott van Norbi, v mondjuk a lakótársak, akik szintén huszon évesek. Jó más a munkahely, s más a magán élet igaz, bár azért néha az itthoniak is letudnak húzni, s jó párszor érzem a köztünk lévő korkülönbséget még akkor is ha 4-5 év különbségről beszélünk…

Am melóban meg… ah! … Inkább hagyjuk… :/

Elmentem a Corvin life 1 wellnesbe úszni, s szaunáztam is.

1456517_253391148150658_177636743_nKonditeremben nem voltam, mert nagyon fusztráltnak éreztem magam… Zavarban levő arc

Most először használtam életemben először úszósapkát, s jól esett uszikálni. Mosolygó arc

Szétnéztem, h hol lehet olcsóbb budapesti úszó jegyet, bérletet venni, de szinte minden hol egységesek az árak, s egy jegy kb 1800 ft körül van… Zavarban levő arc

Meg nekem csak olyan kellene, ami 1-2 órás alkalomra biztosít belépést, mert nem h egész napot de még fél napot se tudnék eltölteni edzéssel, s azért meg minek adjak ki annyi pénz?!

Meg, am tulajdonképpel megvagyok magammal elégedve. Vékony vagyok, de elfogadom magam ilyennek, s szerencsére az egómat is sikerült már levetkőznöm, s nem élek tudat alatt elismerési és megfelelési kényszerben, s nem is akarom ellensúlyozni más hibáimat, gyengeségeimet a testem feledzésével, fújásával.

Úszni viszont azért volt jó, mert megmozgatja az izmaim, s jó a fájó nagyak, hát és váll izmaimnak, de ilyen árak és kedvezőtlen feltételek, kínálatok mellett nemigen fogok járni sehová….

Norbival nagy olasz tanulásban vagyunk. Blogokat olvasunk, h milyen kint az élet, de kereskedelemben és vendéglátásban dolgozók tapasztalatait, nem találtuk. :/

Van valakinek kint, olaszban ismerőse ebben a 2 szektorban?1458673_254249204731519_916177580_n

Mostanában többen is felmondtak a cégnél, köztük az egyik szinten dolgozó kolléganőnk is, kit nagyon szeretek, s nagyon sajnálom, h elmegy. Vasárnap lesz neki majd búcsú bulija, s készülünk egy kis meglepetéssel is.

Ma vele és még 2 kolléganőmmel és Norbival tartottunk nálunk Star Wars maratont, de hát annyi minden történik mostanában velünk, h a fél napot elbeszélgettük, s végül is csak az első részét tudtuk csak megnézni a SW-nek. Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal

De jó volt, mert mindenki hozott valamit, meg én is jól bevásároltam ,s rendeltünk pizzát, meg nasikat, meg boroztunk, szo annyira szuperül jól éreztük magunk, h nagyon jó kis lelki fröccs volt a pici szívemnek. Mosolygó arc

Jó volt az is, h ismerik Norbit, örültem, h nem kell bemutatni, hanem simán beolvad már a kollégáim közé, s ő is már tud beszélgetni velünk, mert már annyira jártas mindenben. Arc nagy mosollyal Jó volt így együtt lenni. Mosolygó arc Nagyon szép kellemes emlékkel gazdagodtam. Szeretek mindenkit, s nagyon örülök és hálás vagyok a fentieknek, h ilyen jó, szeretnivaló kollégáim vannak, s kik viszont szeretnek, s ápolgathatjuk 1459983_10151799740870885_1651198389_negymás lelkét. Mosolygó arc

Apum meg felkerült Pestre kórházba, de valahogy nem izgat a dolog. Próbáltam elérni telón többször is, de nem vette fel. Magának okozta a bajt, s várható volt az állandó ivászatból ez lesz…

Anyummal mostanában nem túl jól a kapcsolatunk. Túl negatív, s így megpróbálok a legkevesebbet és minimum szinten beszélni vele. Beszélgetésünk mostanában annyiból áll, h mizu? semmi. Én mesélek pár mondatot, h mik zajlanak melóban, majd elköszönök, mondván, h minek tartsam a telefont, ha nem mond semmit….

Szo 1-2 percen belül lezavarunk 1 beszélgetést. Hazamenni se akarok, s nem is fogok majd csak tavasszal. Már csak 2 havonta járok haza 1-2 napra.

Csók!

Piros ajkak

Rion Kacsintó arc

1493289_10151864283320918_1907745697_o

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: