2014. május 16., péntek

Könyvek, mi, meló, lakás problémák;

 

Idézet mára;

“De tudod, ne rémítsen a szakadék álmaid és valóság közt. Ha a képzelet szárnyára vesz, meglesz a híd is hamar.”

 

A Millenáris parkban volt könyvvásár. Szabad voltam, s természetesen elmentem szétnézni, s ismét gazdagabb lettem jó pár könyvvel! Arc nagy mosollyal1503978_10151862600470918_191220110_n

Megvettem; Pam Grout; E2, Szepes Mária; Varázstükör, és Louise L. Hay; Éld az életed! című könyvét.

Norbi nagyon sokat dolgozik, s eléggé eltávolodtam tőle, aztán ő is tőlem, mivel nem kapta meg tőlem egyáltalán az általam belé/iránta sugárzott energiát. Április végén több napos törés volt a kapcsolatunkban…

Melóból elbocsájtottak jó pár embert, s a feszültség a tetőfokára hágott… :/

Nem volt túl jó bent lenni, de már szerencsére javult a légkör.

Mindennapjaim amúgy melóval és lakás ügyekkel telik.

Lakásokat keresek neten, heti 1-2 alkalommal rendszeresen jöttek, jönnek fel szüleim és nézzük együtt a lakásokat, s az elmúlt hetekben már annyit megnéztünk, h azt mondták, h legközelebb már csak akkor jönnek, h nagyon szimpi nekem az a lakás. Láttak már ők is eleget.

1505064_261321460690960_676825575_nTaláltam is egy jót, ami nekik is tetszett. De elsőre semmit se foglalózunk le. Másnap is jöttek fel, néztünk két lakást, s estére visszamentünk megnézni még egyszer. Ez egy kispesti lakás, 5-8 perc sétára Kökihez. Belvárosban 25 perc alatt bent lehet lenni. Jár busz, metró és vonat is.

Lefoglalóztunk, megvolt az öröm. Felújított lakás volt 9,5 M-ról 9M-ra lealkudtuk. Ameriaki konyha nappali, 1 háló és 2 félszoba. Kurva jó elosztás, lehetnének ott is lakótársaim. 9. emelet (panel nem gond a számomra) panorámás kilátás. Konyhabútorokkal, sütővel, már csak be kellett volna rendezni. Nagy beleélés volt. Másnap délután hív a közvetítő, h a tulaj eladta másnak… …2 nap depi… Visszakaptam a foglaló dupláját, de ahhoz az olcsó új lakáshoz képest sovány vigasz…

Aztán kitaláltuk, h ugyan ott nézünk egy 7M-s lelakott szar lakást, amit felújíttatnánk. Ennek erkélye is van. Kimegyünk anyával, apával, közvetítővel, belső építésszel. Teljes körű felújítással ( erkély, teljes tapéta kaparás, kétszeri glettelés, csiszolás, hálószoba plafon helyrehozása, nyílászárók cseréje, víz, villany vezetékek cseréje, + a konyha szobává alakítása és a nappaliból amcsi konyhát kreálni... ) … 11,5M…. Köszi puszi…. Sikerült aztán úgy lealkudnom, h 11M és abba lesz 1 francia ágy és 2 kisebb ágy, és hűtő, de így is sokalljuk! Nem az? 1505113_706906349353094_57437988_n

Aztán ezt meg is írtam az építész csajnak, s 10,5M-nál olcsóbban sehogy nem jönne ki, de az a 10,5M is úgy h konyhabútor, sütő nélkül… Zavarban levő arc

Magánúton meg nem tom megcsinálni, mert annyi mindent kellene intézni, h nekem ehhez se időm, se idegzetem, se hozzáértésem nincs!

+ A belső építész cége megvenné a lakást, felújjítatná, és én azt venném meg az új lakást, h hitel miatt a banki értékbecslő ne értékelje le a lakást, mert ha a jelenlegi putris lakáshoz jönne ki, kb a szükséges hitelnek csak egy részét kapnám meg…. Zavarban levő arc

Szo most kivagyok, nem tom mit csináljak, s eléggé feszkós vagyok, mert régóta nézek már lakásokat, s már kurvára unom ezt az egészet, s egy lakásvásárláshoz is kell egy jó idegrendszer és türelem, s kurvára nem olyan egyszerű, mint ahogy én azt gondoltam, h csak veszek magamnak egy lakást, s örülök mint majom a farkának…. Zavarban levő arc Szomorú arc

1507772_537263089704144_2084824276_nArról nem is beszélve, h mennek felfelé az árak, viszik el előlem a lakást, mert amiket találok jókat, s felhívok lelkesen reménykedve azt a választ kapom, h már elkeeeelt! Zavarban levő arc Mérges arc

Metró vonalak 5-10 perces sétányi vonzáskörzetében nézek lakásokat 7-13M-ig. Felújítottat, vagy újat. Most olcsóbbakat nézek, amit én megcsináltatnék, felújítatnám, mert hiába nézek 13M-ig, nem találok jó állapotú lakásokat, csak kossuth bútoros fostalicskákat. Szo 4, 13, 14, 10, 19, 11, 2 kerületekben nézek, de Buda alapból drága, meg oda am sem szívesen mennék, mert nem nekem való az ottani tömegközlekedés sűrűsége… … főleg éjszaka…

Szo már betelt a pohár nálam… .S :/

Full bizonytalan vagyok, kilátástalan a helyzetem, s fogalmam sincs, mi a fasz lesz. Költözni szeretnék idén nyáron, de gyalázatos a helyzetem…. Szomorú arc

Ha valaki jó tanácsot adni, vagy van valami ötlete, v akármi írjon kérem bátran.

Azzal nem veszít senki, semmit. Mosolygó arc :/

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Nincsenek megjegyzések: