2015. július 2., csütörtök

Nyaralás csapó 2;



Július - 27; Szombat

Mikor áthajóztunk korfura, hátul álltunk s eleinte fotókat lőttünk, selfiket keszítettünk, majd teljesen lementem alfába, végtelenül nyugott lettem. Szép volt a táj, a
környezet, s különösen olyan aprónak tűnű "semmiség" ragadott meg, mint a hajó által felvert víz habjai, majd kissé távolabb a víz fodrozódása. Nah meg a víz felszínén tükröződő napsugarak csillogása, a friss tengeri levegő és a körülöttünk köröző, olykor épp egy karnyújtásnyira elsuhanó sirályok látványa....
Olyan nyugodt és boldog voltam, h azt kívántam minden ember élhesse át az élete során legalább egyszer ezt az írás által annyira nem átadható életérzést.
Többször átjárt a borzongás, kirázott a hideg, s nem azért mert hűvös, v mert fáztam volna...

Annyira passzolt minden... ... A természet, környezet, időjárás, barátok... Nyugalom, béke szeretet, egészség, boldogság.
Amik a legfontosabbak a számomra, s kellene, jó lenne ha minden más ember számára is...

Bár néha voltak persze apróbb bosszankodásaim, mikor pl Norbi bevolt sózva, s állandóan szaldgált egyik
embertől a másikig, s végigrótta a hajó minden egyes szegletét, s minden 10 méternél fotózott, fotózott, fotózott...
De aztán megmosolyogtam önmagam és a helyzetet, s valahogy ez az egész is így tűnt szépnek és jónak. Olyan amilyen, s én így szeretem.

S miután mindezeket a jegyzeteket lekörmöltem, rá pár percre odakönyökölt mellém a hajó korlátjára s megfogalmazta ő is azt, amit én az előbb róla. :')

Mérhetetlen hálát éreztem, s köszöntem a fentieknek, az univerzumnak, nevezzük ki ahogy akarja.

Az ősz óta elvégzett több (prána)nadi tanfolyam óta képes vagyok észrevenni, élvezni, meglátni a szépet és a jót minden apró, másoknak semmisnek tűnő dolgokban, s a hála érzetem oly gyakori, h az elmúlt 25 évben
összesen nem éreztem ennyit mint mondjuk az elmúlt 1
évben...

    
S mint fentebb írtam, én is ember vagyok, s olykor lesüllyedek a dörmögő dömötör szintjére, de - s most ismét hála a fentieknek - mindig emlékeztetnek ezáltal arra, h honnan jöttem, milyen voltam, s milyen úton járok éppen, milyen irányba...

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: