2018. szeptember 29., szombat

Az előző részek tartalmából ;

Na sziasztok!

Ma kedd van (szeptember 18). Olvasok egy nagyon jó HVG extra magazint, amelynek aktuális címe; Mi lelkesít igazán?

Nagyon jó, és érdekes témák vannak benne. Kedvencem az önértékelés volt, amelyből kiderült, h a számomra rendkívül fontos dolgok a; társas kapcsolatok (10 pont), és az egészség (10 pont). Ezután következik a személyes fejlődés (9 pont), majd a gazdagság (8 pont). A társadalmi elköteleződés és a kinézet (6 pont), és végül, ami egyáltalán nem fontos a hírnév (3 pont).

Szeretem az ilyen teszteket. 😊

A másik érdekes cikk, és ami miatt elkezdtem ismételten "hang gépelni", az arról szól, hogy képzeljen el a lehető legjobb jövőt önmagam számára. Írjak erről. Nahát én most összekötöm a kellemeset a hasznossal, és most ezt ki beszélem magamból, miközben a modern technológia ezt szépen le gépelni nekem. Fenomenálisss! 😊

Még régebben meséltem nektek, az általam elképzelt ideális jövőképemről. De most itt az ideje, hogy ismét meséljek róla. 😊 ✌️

Én egy olyan jövőt képzelek el magamnak, ami nem egy álomvilág, hanem egy megvalósítható, reális jövőkép.

A jövőképem, elképzeléseim szerint lépésről lépésre az alábbiak szerint valósulhat meg;

1/a; Jelenlegi munkahelyem üzleti fellendülése és ebből adódóan, a pozícióm és a fizetésem megemelkedése.

1/b; Az új munkahely általi magasabb fizetés.

2; Lakásfelújítás

 3; 2022 (lakáshitelem lejárta) után, egy újonnan megvásárolt, modern, elektromos, (részben) önvezető autó megvásárlása.

4; Egy újabb lakás vásárlása, Norbival közösen.

5; Jelenlegi lakásom bérbeadása.

Aztán ennyi. 😊

Mondhatnám, hogy nagy céljaim nincsennek, de biztos vannak olyanok, akik a fentebb felsoroltakra is azt mondják már, hogy ezek már önmagukban is nagy célok. Lehet. De nekem lényegében ezek a terveim, vágyaim. Természetesen mindezeknek az alapja, az egészség, béke, boldogság, szeretet, barátok, Norbi és a jólét. ( + internet 😁)

Aztán persze majd meglátjuk, hogy mit hoz az élet. De tény, hogy én mindig is pozitívan gondolkodtam, és a nehézségek ellenére is, jó irányba haladt az életem, amiért nagyon is hálás vagyok.

Ha az élet mást akar, más van nekem megírva, akkor természetesen közbe jönnek majd dolgok, változhatnak céljaim. De úgy vallom, hogy mindig kell hogy legyenek céljaink. Ezek is visznek minket előre.

Az önmagam számára elképzelt pozitív jövőképbe beletartozik még, a fokozatosan elterjedő megújuló energiaforrások, a technológia gyors fejlődése, kiemelvén a mesterséges intelligencia fokozatos térnyerését és fejlődését.

Vágyott és reális jövőkép számomra továbbá az is, hogy idősebb koromban már robotok fognak ápolni és kiszolgálni. 😁✌️🤖

...

Szept; 14-15-16;

A hétvégém nagyon jól telt. Végre a barátaimmal voltam. Péntek este pizsama parti, szombat délután séta a belvárosban, vasárnap pedig kirándulás az Erzsébet kilátóhoz is a Normafára. Egy igazi lelki fröccs volt. 😊 Köszönöm szépen. 😊

...

Ahogy olvasgatom hazánk és a világ híreit, többször elgondolkoztam már azon, hogy mikor fog kiderülni az orosz beavatkozás a választási rendszerünkbe.
Ugyanis nekem szent meggyőződésem, hogy nem csak az amerikai, de más ország választási rendszerébe is beletrollkodotak az orosz hackerek.

Ahogy évekkel ezelőtt nagy botrányt kavart Edward Snowden esete, illetve az Amerikai lehallgatási botrány, úgy hiszem, és bízom abban, h az orosz beavatkozások is nyilvánosságra fognak kerülni.

...

Ahogy nézem a Narcos című filmet egyre több hasonlóságot vélek felfedezni a magyarországi helyzettel. Ott is mennyi sok olyan ember volt aki éltette a maffiavezért, miközben mennyi sok ember életét tönkretette. Itthon is többségben a tudatlan iskolázatlan szegénységben élő emberek körében népszerű a Fidesz. Persze nem lehet általánosítani és Kivételek mindig is vannak és lesznek.

...

Melóban nagy változás nincs. Érezhetően kedvesebbek velem a tulajdonosok, de az az igazság, hogy a múltkori "töréssel" megszünt a munkahelyem iránti szerelem. Az irodán dolgozó egyik kolléganővel jóban vagyok, és ő mondta, hogy hallotta a tulajok beszélgetését arról, hogy ezt ők is érzik, mármint a nálam bekövetkezett változást.

Egyelőre marad minden úgy ahogy van, csak most már nyitott szemmel járok a munkaerőpiacon.

Sajnos ez az egész kihatással van a mindennapjaim ra is, mivel életem egyik alappillére az a "jóféle" munka, s mivel hogy ez most megingott, így a lelki világom is ingadozó.

Ha jól emlékszem, a múltkori bejegyzésemben írtam arról, hogy introvertáltabbá váltam az utóbbi évek múlásával. Így utólag bevallom, hogy bíztam abban, hogy az csak az adott pillanatnyi lelki világom gondolata volt. De sajnos nem.

Ahogy nézem és olvasom kis hazánk és a világ híreii, egyre gyakrabban gondolom azt, hogy ez a világ már megérett a pusztulására.

...

Képzeljétek el, hogy egyik nap ellopták melóból a mobiltelefonomat.
Az üzletben általában nyitva van az ajtó, ez is a tulaj egyik agycicája. 47 másodpercre mentem hátra a raktárba, ami körülbelül 3-4 távolságot jelent a munka asztalomtól, de a besurranó tolvajnak elég volt 20 x másodperc arra lenyúlja az asztalon hagyott telefonomat. Az asztalról tudni kell hogy ez egy elég nagy munkaasztal, aminek az első fele tele van pakolva mindenféle dologgal.

Persze aznap egyből megtettem a rendőrségi feljelentést.

Nem sok esélyt látok arra, hogy elkapják az illetőt, arra meg még kevesebbet hogy visszakerül hozzám a telefon. Ez egy Huawei Mate 8 volt, amit még Barcelonában vettem, és nagyon-nagyon szerettem.

Gondolom mondanom sem kell hogy az szarban lévő lelki világomnak, mennyire jól esett ez a nagy pofon...

Amúgy sose volt a rendőrséggel dolgom, de már elmondhatom magamról azt is, hogy ültem rendőrségi autóban. Ugyanis mikor kiküldték a rendőrséget hozzám, voltak olyan kedvesek és bevittek a kerületi rendőrkapitányságra, felvenni a jegyzőkönyvet, illetve átadni a kamera felvételeit.

Egyelőre most a céges telefont használom. Azok után, ahogy szétnéztem a piacon, nincs kedvem új telefont venni... 😕

Egyedül a Huawei Mate 10 Pro-val szemeztem, de inkább megvárom, hogy milyen lesz, az októberben debütáló Huawei Mate 20 Pro.

A többi márka meg még annyira se mozgatott meg... 🙄

Szo ezek történtek mostanság.

Csók!

😘❤️

Rion


(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 
 

Nincsenek megjegyzések: