2020. április 12., vasárnap

Karantén napló




Április 12 - Vasárnap;

Minden okés velünk. Én jól viselem a karantént, Gábor kevésbé, de azért Ő is elvan.


Egyik héten 3-4 napot Gábornál vagyok, a másik héten még ő van nálam 3-4 napot. 

Szeretek itthon lenni és a veszélyhelyzet után is eltudnám viselni, h mindig itthonról dolgozzak. 
A jó időben való kimozdulás, kirándulás hiányzik csak. 

Szerencsére mindkettőnknek van erkélye, így tudtunk kint is lenni, napozni, chillezni, töltődni, hallgatni a madarak csiripelését. Örülök a jó időnek, tavasz a kedvenc évszakom. Sokat sütkérezem a napon még lehet és nem olyan erős, mert amúgy meg egész nyáron kerülnöm kell a tűző napfényt a vitiligom miatt. Sokat számít, ha van erkély is. Anélkül jóval rosszabb/nehezebb lenne nekem. 

Gyorsan telnek a napok. Gyorsabban, mintha bejárnék dolgozni! Nem tudok unatkozni. (Igaz, sose tudtam. 😁) Heti 2x járok le Lidlbe friss zöldség, gyümölcs, pékáruért. 2 naponta edzek 1 órát, s minden nap dolgozok, cikkeket, híreket olvasok, rádiót hallgatok (Délelőtt Rádió 1, Délután Sláger FM, Kék Duna rádiót meg változó, olykor-olykor.) chillezem, meditálok, beszélgetek a barátokkal, meg az Assassin's Creed Odyssey-al játszom, ami az ókori Görögországban játszódik. Nagyon jó. Nagyon szeretem. Játszottam az összes részével, s ez lett a legjobb szerintem. Örülnék, ha legkésőbb ennek az évtizednek a végére már VR-ban lehetne játszani. 😊

Szo arany életem van itthon, amiért hálás is vagyok. Az első 2 hétben (március második felében) voltak lelki vívódásaim, mert nem éreztem magam biztonságban meló téren, de az már elmúlt. 

Kevesebb nekem is a munkám. (Projekt koordinátorként dolgozom, s csinálok egy kis hr, pr, marketing, sales, pénzügyi adminisztrációkat is.) 

Kellett 2 hét, h megnyugodjak s elfogadjam, h felesleges izgulni, idegeskedni. Ha elküldenek, hát elküldenek. 😁

Hiszem, h minden okkal történik, s mindig utólag derül csak fény arra, h miért is történtek úgy a dolgok az életemben ahogy, s mindig örültem/örülök annak, h úgy alakultak a dolgaim. 
Nem változtatnék semmit az eddigi életemben. 😊

Élvezem továbbá azt is pl, h ehetek hagymát! 😁❤️
Imádom a hagymát, de nagyon ritkán ehettem az állandó meló, v másokkal való találkozás miatt. De most?! 

Már vagy 2 hete minden nap eszek hagymát! Póréhagyma, újhagyma, lilahagyma! Megy mindenhez! Leves, második féle, szendvicsek... 
Olyan örömmel és boldogsággal eszem, mint egy kisgyerek a tábla csokit!😅✌️

Viszont feltűnt, h ettől olyan erős, büdös hagymaszagú az izzadságom edzések közben, h MEGŐRÜLSZ-MEGVADULSZ!!! 😅😨🤢

Amúgy direkt készültem március első felében az itthoni edzésekre, s vettem előre húzóckodót, amit az ajtóba lehet felakasztani, meg 2 fajta gumikötelet, meg súlyt. Vannak YouTube-on gym-es videók elmentve s azokat csinálom. 

Géppel leborotváltam tegnap a lábam. Sose csináltam ilyet. Az egyik gym-es videóban az edző srácnak szőrtelen volt a lába, s tetszett. 😅✌️

Amúgy a hormonjaim is karanténba vonultak szerintem... 🙄

Sokkal kevésbé vagyok kanos. December, január időszakban meséltem ugye, h totál megvoltam vadulva, s állandóan szexeltem. Akkor Gábor volt ki, mert volt h napi 4x csináltuk, v pedig sok órás bulik voltak másokkal, de most meg?!.... 

Csak napi 1, max 2, de ezek is csak azért, mert most meg Gábor van megőrülve... 🙄

Amúgy randi appokon a veszélyhelyzet óta nem voltam fent, s másokkal se voltunk, s nyárig valszeg ez lesz, még véget nem ér. 

Nah de mindeeegy! Ez legyen a legnagyobb probléma az életemben! 😅

Mivel nem érzem magam biztonságban melóban, ezért jelentkeztem egy tanfolyamra, ami most hétfőtől (április 13) kezdődik. (Húsvéthétfő ellenére, ami nekem is fura volt, de hát ez van. 😁) 

Ingyenes online webfejlesztői tanfolyam. Napi 4 órában. Megpróbálom majd, h milyen, megy-e. Adok magamnak egy esélyt. Veszíteni valóm nincs. Legfeljebb, ha nem megy, nem tetszik, akkor eltakázom... De jó lenne ha menne, mert örülnék, ha megtanulhatnék egy új szakmát. Persze ez a tanfolyam nem ad semmit, ez csak egy bevezető s arra jó, h megtudd, h megy-e, érdekel-e ez a terület v sem. Ha igen, akkor jelentkezhetsz rendes tanfolyamra, ami kb 4 hónapos. Szo kíváncsian várom. 😊

A melót már reggel 8kor elszoktam kezdeni a szokásos 10 helyett és akkor 15-19-ig meg tanfolyam. S ha melóban lenne valami nagyon fontos tennivaló közben, akkor megtudom csinálni 19 óra után is, bár nem hiszem h lesz ilyen, mert eddig sem volt. A főnököm megkerdeztem, h jelentkezhetek-e, igent mondott, szo jelentkeztem. 

Amúgy nagy változást nem várok ettől a pandémiától. Nem volt durva ahhoz, h komolyabb pofont adott volna az emberiségnek, h na akkor most változtassunk a világhoz, környezetünkhöz való viszonyunkon...

Elég csak a brazil, török, fehérorosz, türkmén elnökök reakcióira gondolni.... 🙄☠️
Mondjuk Trump is ilyen idióta volt az elején... 
(... Bár most is az...) 😅😁

A rezsim a szokásos módon ott patkánykodik, ahol csak lehet, s a vezérünk megint jól fog ebből az egészből kijönni.

Szo politikai, társadalmi, környezeti szintén nem látok/várok semmi pozitív változást, de kívánom, h ne legyen igazam. 😊

Nah! Lényegében ennyi! 

Csók! 😘

Rion

❤️

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 

Nincsenek megjegyzések: