2020. május 27., szerda

Az előző részek tartalmából





Május 19 - Kedd;

Ma volt egy előtelefonos interjúm kb 20-25 perces, angolul és magyarul. IT desk analyst pozíció. Szimpatikusak, mert multi cég, és van veritáklis és horizontális fejlődési lehetőség is már fél év után.

Illetve ezzel beléphetek az IT területre is, azon belül is arra a szegmensre, ahová nem kell nagy technikai, vagy programozói tudás. Új dolgokat tanulhatok és mindennapi munkáim során kellene használnom az angolt, amit fejleszthetnék ezáltal, mert a munkám abból állna, h a szerte a világban lévő kollégáim munkáját kellene segítenem, támogatnom, problémákat megoldani, hozzáféréseket adni, letiltásokat csinálni, ticketing, riportok és hasonlók. Holnap lesz kb 1 órás angol felmérő, ami miatt izgulok rendesen, mert sokat romlott sajnos a hajózás után a nyelvtudásom, mivel alig használtam.

Május 20 - Szerda;

Az első interjún továbbjutottam, s ma volt egy fél órás angol írásbeli és egy 15 perces angol szóbelim is, amin szintén továbbjutottam. Holnap lesz a harmadik kör. 1 órás magyar-angol.

A Nemzeti Színház melletti üveg iroda épületek egyikében vannak.

Holnap 14kor lesz a végső interjú. Rég volt bennem ilyen jó kis vizsgadrukk! 🙄😅

Majus 21 - Csütörtök;

Ma volt a final 1 órás online video chat interjú, ahol ketten interjúztattak. Volt magyar és angol interjú is. Nagyon leszívott, elfáradtam a végére.

Angolban olyan feladatok voltak, h meséljek el egy konfliktusos helyzetet, mi történt, hogy kezeltem, hogyan oldottuk meg, illetve eljátszottunk élesben egy szituációt, ami onnantól kezdődött, h csörög a telefon, amit fel kell vennem.

Az  utas azzal a problémával hívott fel, h 3 percen belül felszáll a gépük, de nem engedik átülni az első osztályra, ahova szól a jegye, merthogy másnak is oda adták ki azt a jegyet, ő meg nem tud dolgozni, koncentrálni, mert családosok ülnek körülötte, s üvöltenek a gyerekek. Eleinte nehezen ment a dolog, mert nem volt időm, h átgondoljam a szitut, s külön nehéz volt, h egyből angolul...

Úgy oldottam meg hirtelen a szitut, h ígéretet tettem az ügy kivizsgálására, amiről írásban, emailben fogjuk értesíteni, s elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Cserébe viszont biztosítottam arról, h a következő jegy vásárlásakor kedvezményt fogunk biztosítani.

A kövi szitu az volt, h felhívnak attól a partnercégtől, akinek én vagyok a közvetlen kapcsolattartója. Az a probléma, h rohanna a reptérre, nyomtatná éppen a jegyét, de nem működik a nyomtató. Mit csinálok?

Ez simán ment, mert számtalanszor voltam már hasonló helyzetben az elmúlt években. Kezdtem azzal, h ellenőrizze le, h a nyomtató be van e kapcsolva, rendesen csatlakoznak e a kábelek a gépekbe, világít e nyomtató, aztán nézze meg a gépén a beállításoknál, h nyomtató csatlakozik e géppel, látja e a nyomtatót, illetve ha elindítja a nyomtatást, akkor hallja-e h elkezd éledezni a nyomtató, v ír e ki bármi hibaüzenetet, s a válaszok függvényében haladunk tovább.


Magyarul meg olyan kérdések voltak még, h mi a fontos számomra egy munkahelyen, milyen egy jó manager, meséljek az utóbbi munkahelyemről. Miket szerettem, s mik voltak azok, amiket kevésbé szerettem, meg még kismillió szokásos hr-es sablon kérdések.

Ment minden, okés volt. Egyedül a légitársaság képviselőjeként élesben játszott szerep volt stresszes, rázós de a többi sima volt.

Aztán mesélt a cégről. Nagyon szimpi volt, h horizontális és vertikális fejlődési lehetőség is van a cégnél. Pontokat kell gyűjtögetni. Kapsz értékeléseket, h hány ügyet kezeltél, azokat h oldottad meg, hogyan kommunikálsz az ügyfelekkel, milyen feedbackeket kapnak rólam stb. S ha eléred a ponthatárt, (ami általában fél év alatt lehet) akkor lehet szintet lépni.

Amit csinálnék, az egy úgynevezett first line anaylist pozi lesz. (Level1) Ez a kezdő belépő szint, s van level2, level3, s a level 3 után van lehetőség teljesen más poziba, területre átevezni. Mert van pénzügyi markteing, customer service, projekt manager, meg mit tudom én milyen területek még!
S érdeklődésednek megfelelően mehetsz, amerre akarsz, lehet trainernek, team leader, managment stb.

Vannak mindenféle képzések, oktatások, belehet csatlakozni, mások munkájába úgynevezett "shadow"ként, aki a háttérben csendesen figyeli, h mások mit, hogy csinálnak. Így feltérképezheted, h mi érdekel, vagy hogyan fejlődhetsz, leshetsz el praktikákat, tanulhatsz. Meg ahogy lépdelsz felfelé a ranglétrán, s gyűjtögeted a pontokat, úgy egyre több kapu nyílik meg előtted. Érdekel pl a trainer is. Idővel lehet majd jelentkezni arra, h te segíted az új belépőket, amikkel újabb plusz pontokat szerezhetsz magadnak. Szo így elsőre tök szimpi a rendszer. 

Vannak nyelvi képzések is, s elkezdhetsz tanulni teljesen új nyelvet is. Ez nagyon tetszik! Némettel már úgy is szemezek egy jó ideje! Francia érdekelne még, de csak negatív tapasztalataim vannak, s nem bírom az egoista, flegma stílusuk. Szo német lesz. Olaszt imádom, de gazdasági szempontból nem éri meg. Német területen nagyobb potenciál van.
De mondták, h kevésbé népszerű nyelvoktást is tartanak pl: portugál, svéd, vagy lehet bármi, csak minimum 3 főt kell hozzá összeszedni, h elindítsák.

Vannak céges eventek, rendezvények, bulik stb.

Szo még továbbra is szimpatikus cég. Hosszabbtávon megérné maradni. Sokat tanulhatnék, fejlődhetnék. 😍

Viszont a vírus miatt lelassultak a felvételiztetési, elbírálási folyamatok, s 2 hét még visszajeleznek.
Azaz június 5ig. :/ :( De mindenképp jelentkeznek, ha igen, ha nemleges válaszuk.

Összességében jó hangulatban telt az interjú, mert mindkét oldalon volt egy kis lazaság, viccelős, kis nevedgélés is a sok komoly dolog között. Csak tartok attól, h most sokan vannak a piacon, s erős a verseny.

Én csak egy erős haladó középszinten beszélem csak az angolt, s csak ezt az egy nyelvet. 🙄😕
Akik legalább 2 nyelvet beszélnek, azoknak szinte kivan gurítva a vörös szőnyeg...

Nah de mindegy. Amit tudtam megtettem. Majd 2 hét múlva okosabbak leszünk... 🙄😊

Május 22 - Péntek;

Délután kimentünk sétálni Gáborral a Szabi híd környékére, s írt Juci, h nemsoká végez, talizzunk. Vettünk 2 üveg bort, s a kellemes dunaparti napsütésben a Szabi hídnál jókat iszogatunk, meg Juci hozott kis szülinapos csákókat, lufikat, amiket itt felfújtak, s lett egy meglepi utólagos szülinapi köszöntés.

Jucinak mondtam, h ugye tudja nagyon jól, h én nem szeretem az ilyen felhajtásokat, köszöntéseket?! De Ő simán elrendezett annyival, h jóu van! Nyomjam el magam! Ő meg szereti! Szo kuss! Há' mondom jóu van akkó! Igyunk! 😅😂

Nagyon jól esett. Meglepett, de volt h sokat pislogtam, h el ne sirjam magam. A kedvenc helyemen (Fővám tér - Szabadság híd környéke), barátok, napsütés, pia, jó hangulat, egészség. Nekem ennyi elég a boldogsághoz.

Hívtam telón Bence barátom is akivel tavaly végigzülöttem a nyarat és beszéltük, h megkéne már nyitni az idei szezont is. 😅🍷🍾

Mondta, h sokat eszébe vagyok, s már ő is érzi az új szezont, de hazaköltözött vidékre a vírus alatt, de majd jön vissza Pestre.
Szóval júniusban találkozunk, s elkezdjük a nyári csavargásokat.
Várom már! 😊


Május 23 - Szombat:

Ismét Jucival, Gáborral kiültünk piknikezni a városligetbe. Itt megint volt egy köszöntés. Juci sütött finom almás, csokis muffinokat. Jó kis lelki fröcsi volt ez is. Iszogatás, jó zene, jó társaság, jó hangulat. Hiányoztak már ezek a feelingek. De leginkább már azt várom, h mindezt az agárdi popstrandon csináljuk már végre. 😅
Jucinak itt sikerült úgy berúgnia, mint Agárdon szoktunk. 😂😅
Én csak spicces voltam. Az idő nem volt jó. Nem sütött a nap s én a napsütésben tudok, szeretek úgy igazán jól bebaszni. Azt úgy szeretem, mikor részegen csak elterülök a kellemessss napsütéssssben. 😅✌️😎🌞🥴


Május 24 - Vasárnap:

Leutaztam vidékre. Meglátogattam a szülőket, mamámat. Kora reggel mentem, este jöttem. Jó volt látni őket, lent lenni a friss levegőn.


Május 27 - Szerda:

Gábor most ment el haza vidékre szüleihez. Mikor elválunk mindig olyan rossz utánna... 🙄😕

Ahogy egyre jobb idő van, úgy egyre több időt is vagyunk együtt.
Korábban, télen pl: csak 3, max 4 napot töltöttünk együtt hetente, mostanában pedig átlag heti 5 napot.

Várom már, az előttünk álló nyarat, s remélem, h jó sok kellemes emléket fogunk szerezni egymásnak. 😊

...

Tegnap voltam egy cégnél interjún irodavezető, projekt asszisztens poziban, de annyira nem győzött meg ez a munkalehetőség. Általános interjú kérdések voltak. Semmi különös. De szerintem nem lesz belőle semmi, mert a fizetési igényem bejelentése után jól érezhetően gyorsan véget ért a "buli".
Meg én inkább annál a cégnél dolgoznék szívesen, akiknél a 3 körös interjú volt múlthéten. Jövő héten majd kiderül, h felvettek- e v sem... 🙄

Nah! Elköszönök. Pénteken megyek Debrecenbe Gáborékhoz, szombaton Hortobágy, vasárnap ebéd a családjával. WAAAA! Izgiiiis! 😍❤️🥰

Következő alkalommal meg remélem, h pozitív hírről írhatok munka ügyben! 😊🤞🤞

Csók! 😘

Rion


❤️


(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 

Nincsenek megjegyzések: