2010. február 16., kedd

HIV szűrésen


Reggel magamtól keltem. Fél órával előbb, mint kellett volna. Túl ideges, s feszült voltam. Első utam az ANTSZ-be vezetett.

2 hete voltam anonym HIV szűrésen. ( Ennyi időbe telt még megkaptam az eredményt, de azért volt ilyen hosszú, mert Miskolcra küldték a vérem kivizsgálásra, s az anonym szűrések am is lassabban zajlanak. )Azóta akárhányszor eszembe jutott, mindig tiszta ideg lettem. Nem sok emberrel voltam gumi nélkül, s akikkel voltam is megbíztam, s szóban mondták, h tiszták, s nekem ennyi elég is volt, igaz a papíruk, az igazolást nem kértem el. Bár olyan hévben, érdekes is lett volna! " Várj! Igazold magad!" :) :/.... ÉÉÉRDEKES! XD

Az elmúlt 2 napban, viszont nem egyszer kerülgetett rosszullét a stressz miatt. Ahogy tudtam, h közeledik a "nagy nap" úgy lettem egyre feszültebb.

Tegnap is vagy 3-szor hívtam őket, h megjött-e már az eredmény, de mindig "nem" volt a válasz.
Ma reggelről meg, mikor bementem, s vártam, h lejöjjön a Doktornő, le kellet ülnöm, mert már fehér csillagok kezdtek megjelenni előttem, s nagyon gyengének éreztem magam. Mikor meg leültem, akkor a könnyeimmel küszködtem, h biztos már rég megvan az eredmény csak személyesen akarták megmondani, meg h, h lehettem ilyen hülye, h gumi nélkül voltam ezzel-azzal, meg fiatalon tönkretettem magam, meghalok, mi lesz velem?! stb....  Szo kisebb pánik roham kapott el. :/
Nem kívánom senkinek se azt a stresszt, s feszültséget, amit akkor és ott éreztem! Egyik vizsgán sem voltam még olyan feszült, mint ott és akkor, az eredményre várva!
Mégis csak rólam, az egészségemről, s az életemről volt szó!....

Az fix, h teljesen átgondoltam, nemi életemmel való dolgaimat. Arra jutottam, h soha, senkivel, gumi nélkül!
Max, ha tartós kapcsolatban leszek valakivel.

Nem éri meg ennyit stresszelni, idegeskedni, s ilyen fiatalon tönkre tegyem magam!
+ Nem csak magammal tartozok felelősséggel ilyen téren, hanem másoknak is!
Jé volt barátom tanácsolta, h menjek el szűrésre. Én meg hallgattam rá, s el is mentem. Ez miatt is idegeskedtem, h vajon miért javasolja ennyire, mert nem egyszer mondta már szakításunk óta, h menjek el?!...

SZO!
Aztán lejött a Doktor "néni" - ha most ezt olvasná, biztos megcsapkodna, mert fiatalos nőcike, mint megjelenésben, mint viselkedésben. Ha jól emlékszem, akkor Györgyikének hívják. Ez meg olyan kedves név a számomra. :)  - szo odaadta a lapot, s közölte, h negatív vagyok!
Úgy örültem! Nagyon megkönnyebbültem.
Aztán kifaggattam!

Mindent, amit az AIDS-ról tudni kell, meg egyéb nemi betegségekről. Megnyugtatott. Ha megfelelő információval rendelkezünk dolgokról, akkor nem félünk. Gyakran azért vagyunk bizonytalanok, mert vagy egyáltalán, vagy csak kis mértékben vagyunk informáltak.
Leginkább a szifiliszről faggattam. Megnyugtatott, h gyógyítható, s csak akkor érdemes vele foglalkozni, h ha tüneteim vannak, amik szerencsére nincsenek.
Kedvesen felajánlotta, h megvizsgál, de nem éltem vele. Talán majd a jövő héten. Addigra megbarátkozok a gondolattal.
Am kedvesen, s finoman, körülírva, de nem kimondva megkérdezte, h meleg vagyok-e, mire nem válaszoltam, hanem kikerültem a témát, s Ő vette is az adás, s nem erőltette a témát, miért hálás is voltam.

Nem tudom, miért nem bújtam elő neki, de nem éreztem szükségesnek, mert... ... mert nem! Lehet azért, mert Ő nem közeli ismerősöm, nem barátom, nem olyan személy kivel minden nap talizok... Vagy mit tom én na!

Azzal kezdődött az egész, h mondtam, h barátom javasolta, h jöjjek el, meg más barátai is betegek lettek ilyen, olyan nemi úton terjedő bacitól.
S így ment rá a témára, meg nagyon aranyos, kedves volt, h Őt ez nem zavarja, mert van egy olyan fogadott fia, kit kitagadtak a szülei mássága miatt, de most Pesten tanul egyetemen. Úgy mesélt, h akkor is ismét erősen küszködtem a könnyeim ellen, mert ismerős szituban vagyok Én is, meg empatikus személy is vagyok, meg tényleg olyan figyelmes, aranyos, kedves, s anyás volt, h kicsit elérzékenyültem na! :/ :(

Szo megvolt életem első HIV szűrése...  Furi, h 20 évesen mekkora változáson megyek át, s mennyi minden történt velem!...

A suliban nem volt semmi kül, azt leszámítva, h ma 2-szer is összefutottam a "közismert pasival", s nagyon szép mosolya, s kellemes hangja van. :)
Jelenleg is levelezgetünk, csak nehéz tartani vele a kommunikációt, mert nem sokat szokott fent tartózkodni a... ...neten. :)
De tud már Ő is a blogom létezéséről. :)
Voltam még, ajándékot shopingolni egyik kedves barátomnak, befizettem az angol nyelvvizsgám meg volt egy kis "meleg helyzet a suliban is.

Konkrétan prezentációt tartottam, s a végén kaptam a kritikákat,  h nem voltam mos olyan jó, mint szoktam, s el vagyok varázsolva, biztos szerelmes vagyok, etc, etc, etc....
Ezt felválta hol a tanárom mondta, hol a csoporttársak, csak a csoportocskám nevetett, s sunyin mosolyogtak is tudván, h mi van, s miért vagyok elvarázsolva... ;)
Felköszöntöttük ma Timivel a Drága egyetlen Krisztikémet is 20. születésnapja alkalmából! Lehet hülyén fog hangzani, ami most olvastok, de irigylem, h még csak most lesz 20! Igaz csak 1 évecske van köztünk, de annyira ragazskodok ehhez a 20-hoz, h nem akarok tovább öregedni! Nekem ez a 20-as szám annyira... ... nem is tudom megfogalmazni! Fontos! Annyi sok szép minden fűz ehhez a korhoz!...

Szo BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK ezúton is Drága Krisztikém! ;) (K)
Voltam végre fodrásznál is. Tök furi volt. De a fodrász néni nagyon kedves, szimpatikus volt. Jót pletyiztünk, s ahhoz képest, h most taliztunk először, jól elbeszélgettünk általános dolgokról. Igaz 900-at kellett fizetnem, holott otthon 5-ért nyírnak, de itt számomra meglepő módon, még meg is borotváltak! XD Olyan furi régi, borotvás szerszámmal, mint a filmben szoktak a cowboyok borotválkozni a tükör előtt! XD Lényegében a tarkómat borotválta le, de kicsit kellemetlen volt, mert utána úgy égett, mint a hét szentség! Szokatlan volt na, mert nem műveltek még ilyet velem! XD
Aztán mikor fizettem, s illedelmesen megköszöntem szolgálatát, Ő is köszönt, s külön megköszönte még a beszélgetést, mondván, h nem beszélgetett még így, ilyen jót egy fiatallal sem! Jól esett, de arra gondoltam, h ugyan hány fiatal járhat oda, mert tényleg semmi kül nem volt csak átlagos beszélgetés volt... Lehet az tetszett neki, h közvetlen voltam... :) Mind1!
NA! Am lényegében ennyi történt.

Este házi buli lesz nálunk, mint marhára nem várok. :/ Vetettem magamnak a Szépasszony-völgyből 1 L fehér Zenit édes bort, de h mit fogok Én azzal csinálni nem tom, mert én 3-4 pohártól már felborulnék az biztos! :)

De nem akarom kiütni magam amúgy se, mert 1: nem jellemző rám, 2: holnap megyek a "Vonatos sráchoz", s nem akarok másnaposan beállítani hozzá! XD Várom már. Jó lesz újra látni, s vele lenni. Kicsit offolok legalább. Rám fér már.
Na! Megyek, mert szétszednek msnen.

Majd jelentkezem!
Csók!
Rion ;)
(K)

7 megjegyzés:

Popov írta...

Szia! Egy tartós bejegyzést írhatnál ezekről az AIDS-el kapcsolatos dolgokról, hiszen nagyon sokan el vannak tájolva. De ne olyat mint más oldalakon vannak, hanem tényszerűt, olyan kérdésekre válaszolót, amire még sosem írtak le fekete-fehér választ. Például minden ember felteszi a kérdést, mik a tünetei?! - Erre minden szir-szar oldalon csak az van írva, hogy hogyan lehet elkapni, és megelőzni és ilyenek. Sokszor pedig csak a heterókra térnek ki, sőtt olyan írja ezeket aki pl. nem is meleg. Bár én elég informáltnak érzem magam, mégis sokan akik olvasnak nem biztos, hogy sokat tudnak róla. Lehet eléggé megnőne a látogatószámod, ha gyakorlatiasan összedobnál egy ilyen témát. Sokan linkelgetnék a nyakam rá:D

Névtelen írta...

Minden hónap első csütörtökén 17.00 - 20.00 között tartanak nyitva. Gyorstesztet használnak. Ez 6 hetes ablakperiódussal számol - tehát azt tudod meg, hogy a teszt készítését megelőzően 6 héttel szifilisszel, HIV-vel fertőződtél, vagy sem. A szűrés anonim módon történik, személyes, négyszemközti tanácsadással. Az eredmény 10 perc alatt kész, akár meg is várható!

*Cím: Budapest V., Henszlmann Imre utca 7. Fsz. 1/a.

Rion írta...

Popov!

Megfogadom tanácsod, s vasárnapig el is készítem elő egészségügyi bejegyzésem! ;)

Névtelen!

Köszi az infót. Ha pesti leszek, mindenképp el mek ide (is). ;)

Dalarann írta...

Szia, én is nagyon örülnék egy ilyen bejegyzésnek, nagyon jól összetudod szedni a dolgokat.

A fodrász dolog ismerős volt nekem, anno mikor Debrecenben tanultam, volt egy fodrászat ahová mindig visszajártam. Kedves hölgyek dolgoztak ott, ez csak kimondottan férfi fodrászat volt.
Rengeteg időt töltöttem el a fodrásznál, mindig beszélgettem velük, volt hogy 3x vizezték be a hajam mire sikerült levágni. Szerettem oda járni és beszélgetni velük. Talán a harmadik vagy negyedik alkalommal mikor odamentem, egyikük megkérdezte: Miért vágatom megint a hajam, most még nem is olyan nagy. Csak nem a barátodnak akarsz tetszeni.
Na akkor végképp leesett az állam.
Annyit tudtam kérdezni, vagyis kinyögni: Honnan....? Mosolyogtak és elmondták, ők azonnal tudják, a viselkedésről, mennyire beszédes értelmes a másik stb. ez akkor ott nagyon jól esett.

Rion írta...

Kedves L!

Örültem kommentednek. Jól esett. Köszönöm. :)

Hát a fodrász nénim olyan 55 körüli lehetett, szo nem hiszem, h vágná így elsőre rólam, h mi a téma.

Viszont megértem, miről beszélsz, mert lénygében én a Györgyike doktornővel jártam így, akinél szűrésen voltam. :)

Unknown írta...

Szia!
Na szívből örülök, hogy végül minden a legnagyobb rendben történt, és nem utolsó sorban, hogy makk egészséges vagy:):) Remélem az estéd nagyon jól sikerült nélkülem is, és rengeteget gondolok rád most is:É vajon miért?:)
Rem jól érzed magad most:)
Addig is nagy ölelés és (K)
Jah és már telik az idő nagyon...jön a nyakadba ugrás:É nem menekülsz xD:)

Rion írta...

Hey!

Jól esett komid! ;)
Köszönöm szépen. :D

Eltelt a buli, bár jobb, izgisebb lett volna, ha eljössz!

Amikor írtad komidat, akkor igen! Nagyon jól éreztem magam! ;) :P

Már visszajöttem Egerbe.

Telik bizony! Megindult mától a visszaszámlálás!
Már csak 10 nap!
Tik-tak-tik-tak... ;) :P

Oks! Jöhet a nyakamba ugrás! XD
Várom már! De ha, a vonaton fogunk talizni, akkor remélem nem akkor indul meg a vonat, mikor már ugrasz a nyakamba, mert akkor nyekkenünk egyet! XD ;) :P

Nagy ölelés és (K) neked is! ;)