2012. szeptember 23., vasárnap

1 hét kemény meló, új kollekció, kollégák, álom, párhuzamos világ/élet

 

Idézet mára:

"Néha hagyni kell, hogy a  sors maga döntse el, kivel mi legyen." - Testvérek

 

Szeptember 17. Hétfő: 44173_329431083820680_2133751354_n

Az őszi kollekció egy rész megjött a mai napon. Persze pont szabadnapos lettem volna, de néhány órára bekellett menjek segíteni.

Szeptember 18 Kedd:

Megérkezett az áruk maradék része is. Nagyon sok jött és együtt dolgozott az egész csapat. Kemény és hosszú nap volt reggel 8-tól este 9-ig. Zavarban levő arc

Másnap a plakátok, dekor is kikerült az üzletbe s nagyon szép lett. Mosolygó arc Végig dolgoztam az egész hetet. Eléggé kimerültem, mert elszoktam már a folytonos 5 napos munkától.

De szerencsére most szombat, vasárnap hétfőn szabad vagyok. Kedden majd dolgozok, szerdám megint szabad lesz és a vasárnapom is majd.

Jó ez a meló így, h csak heti 4 napot dolgozok és 3 szabad. tumblr_ltdujrvivT1qd6ii0o1_1280

A törzsvásárlók elkezdtek jönni az új kollekcióra, mint vad a húsra és olyan összegeket hagytak itt, h csak pislogtam.

Közben a szomszédos testvér üzletből megtudtuk, h voltak hárman interjún. Nah! Egyből el is kezdtünk agyalni, h vajon melyik üzletbe keresnek. A Capsulába e vagy hozzánk? Volt idegeskedés, h mindenhol megvan a létszám, akkor vajon, minek és hova keresnek? Zavarban levő arc

Aztán én fogtam magam és utána jártam. Megnyugodtunk egyelőre, mert azt a választ kaptam, h mivel még mindenki próbaidős, bárki bármikor elmehet, és amúgy is kell + ember + még nemsoká december is jön, s akkor mindig vesznek fel új embert, s nem akarna senkit elküldeni. Kivéve Vikit az új részmunkaidős csajt, akire ha jól emlékszem, pár bejegyzéssel ezelőtt én is panaszkodtam, h túl fiatal, s nincs tisztában a munka fogalmával, s egyáltalán nem jó csapatjátékos.

Nah, már végre az üzletvezetővel is dolgozott és ő is látta, h nem kóser. Beszélgetette a csajjal, h mikor figyeljen oda, de az elmúlt napokban sajnos nem volt semmi javulás a részéről… :/

tumblr_ltfsaqtQGJ1qgu3pao1_500No mindegy. Én majd csak bő 2 hét múlva leszek teljesen nyugodt, ha a próbaidőm lejárta után is a cégnél leszek. Arc nagy mosollyal

Szeptember 22 Szombat:

Végre szabadnapos lettem a hosszú munkahét után. Délután fél kettőig aludtam. Tisztán emlékszem az utolsó álmomra.  Mi másról szólt volna, mint a gyermekkoromról. Pontosabban, nem azt álmodtam, ami velem megtörtént, hanem ismételten gyermek voltam.

Az általános iskolai tornateremben és környékén szaladgáltam. Tisztán éreztem a tornatermünk szagát. Álltam a bejárati ajtónál és döbbentem néztem, h milyen nagy a tornatermünk, pedig utoljára ( napjainkban felnőttként) meg milyen kicsi volt. Azon gondolkoztam, h mennyire, megváltoztak az arányok, h milyen furi látni most (az álmomban) nagynak a termet, de valójában mennyire nem az (ébren felnőttként). Huh! Még így elmesélve is furi és zavaros, h álmomban a tudatomnál voltam, v nem is tudom h fejezzem ki érthetőbben magam… Zavarban levő arc

Nagyon furi volt ténylegesen is érezni a jellegzetes tornatermi illatot is. De egyben persze jó volt, mert még élet hűbb volt!tumblr_ltr5enc4Ga1qay8mao1_250

Aztán mikor keresztül mentem a tornatermen, közben úgy csavargattam a fejem és szemlélődtem, mint egy turista egy múzeumban. Eszembe jutott a kosárpalánkról, h milyen jó fogó/védő voltam a kosár meccseken, a falra festett kapuról, h h utáltam mindig is focizni, a bordásfalról a tűz, víz repülő játékok, a zöld padlóra festett fehér csíkról, h hány köröket futottunk itt minden tesi óra elején bemelegítésként. Az ajtónál az egymásra rakott sok padról, h azok voltak a kispadok a meccseknél, s kik nem játszottak ott ültek nézőként a tanárral együtt, a síppal a nyakában. Eszembe jutott, h itt csináltuk a régi osztályképeket is. Megláttam fent a lelátót is, amiről az jutott eszembe, h farsangkor ott is állnak az emberek s nézik a táncolókat. Majd a hosszú, csupasz fa rudat és a durva vastag kötelet. Milyen jól tudtam mászni mindkettőn! S milyen büszke voltam magamra, h az osztály legjobbja vagyok,s senki nem tud úgy mászni, mint Én! ^^ Matekból és a reál tantárgyakból sík hülye voltam, de töri, tesi mindig szín ötös.

tumblr_ltvkt51u0Q1r27xgeo1_500Az öltözőben a nagyon erős tornacipő, és tesizsák szagát éreztem. Eszembe jutott, a tornaruhánk. A tornacipő. A hosszan felhúzott fehér sport zoknink és a kék v fekete nagyon rövid még a combot sem eltakaró tesi naci és a fehér trikó. A csajoknak meg olyan rucijuk volt, mint a baywatch filmben az életmentő csajoknak, csak nem vörös, hanem sötétkék színben.

Egyre inkább azt érzem s gondolom, h… … nem véletlen az, h ennyit álmodom a gyermekkoromról és már abban sem vagyok teljesen biztos, h álom… Zavarban levő arc Egyszerűen tényleg annyira élethű minden ilyenkor, s most is ahogy éreztem az illatokat…

Furi ez az egész “álmodás”, agy működés…

Hm. Am most utazok haza vidékre, s ahogy nézek kifelé az ablakon, s suhan el a táj, úgy zakatol az agyam is és az jutott eszembe, h ez az egész egy picit olyan, mint a hősök című sorozatból a Niki-Jessica “képesség”.

Arc nagy mosollyal Még a végén skizofrén leszek! Arc nagy mosollyal XD (Csak vicc volt!)

Nah! Mára ennyi elég lesz!

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

tumblr_lrth1fPv1x1qj1o41o1_1280

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: