2013. január 16., szerda

Bulizás, CO. meló

Idézet mára:

Ha vége az egyiknek, jön egy újabb, ugye? Néha úgy érezzük, hogy amint legyőztünk egy nehézséget, máris jön egy másik. Gyakran elgondolkodunk: "Hát már sose lesz könnyebb?"

A kabbala azt tanítja, hogy a kihívások jelentik a legjobb lehetőséget arra, hogy Fényt kapjunk. Ha nagyobb erőfeszítést kell tennünk, akkor nagyobb lesz a beteljesülés is. Minél nagyobb a kihívás, annál több a Fény is.

El kell fogadnunk, hogy az élet megpróbáltatásokkal teli. Semmit sem kapunk ezüst tálcán. Azért vagyunk itt, hogy leküzdjük a nehézségeket.

Ha folyamatosan az akadályok legyőzésén dolgozunk, folyamatosan Fényt kapunk. - Yehuda Berg

704710_10151196633660918_1979422527_o

Január 12. Szombat:

Zsófi barátnőnknek szülinapi partija volt ugye, mint arról az előző bejegyzésemben is írtam. Jó volt. Igaz kevesen voltunk, s a banda majd fele nem is ivott, de jól éreztem magam. Mosolygó arc

7-en voltunk. Sokat beszélgettünk, iszogattunk. A banda felének előbújtam. Elég mókás volt. Norbi szinte ismert mindenkit, s az egyik közelebbi barátnője már régóta szeretett volna meleg barátot magának, s mi Norbival odafele menet kitaláltuk, h majd bemutat Dórinak, h; “Dóri! Igaz, neked nincs születésnapod, de neked is hoztam egy ajándékot! S azzal nagy vigyorral és két kézzel rám mutat, h; TÁ-DÁÁÁM! EGY BUZI!BARÁÁÁÁT” Arc nagy mosollyal 6342_594845557208350_1967263708_n

Persze csak viccnek szántam, de aztán csak így is lett. Arc nagy mosollyal Dórinak van pasija, aki tök jó arc, normális volt, s nem gyilkos szemmel nézett ránk. Közvetlen volt, nem lett tartózkodó a coming out után, s a buli végére, mikor már mindenki ült meg feküdt valahol, mi meg Norbival összebújva a kanapén, akkor kedvesen, mosolyogva megjegyezte, h furi egy látvány neki ez, s ennyi. Mosolygó arc

Am felnőtt (+18) activitit játszottunk, amit nagyon élveztünk. Mi Norbival ketten voltunk a leg lelkesebbek, aktívabbak.Arc nagy mosollyal

Aztán jött 2 új csaj, a banda “nemivós” fele elment haza, mi meg hosszú készülődés után elmentünk a Club Play-be.

Nagyon szép és jó hely. Tetszett. Norbival, csak mi ketten maradtunk végig, a csajok viszonylag gyorsan felszívódtak. Am eléggé sznob, egoista, kivagyok-mi vagyok magamutogató egy hely, amitől már az alterben is kiszoktam lenni, de a pia segített abban, h ne ezt az oldalát nézzem az estének.

6646_10151255638085918_966024785_nAm nagyon finom bort ittunk. Eddigi életem legjobb, legfinomabb borát!

A neve: Fragolino! Olyan erős, édes íze van. Mintha mustot innál, de attól finomabb és kellemesebb és, és, és…. MMMMMM!

Am olasz édes, habzó eperbor. Csak ajánlani tudom. Mosolygó arc

Viszonylag drága, de megéri. Mosolygó arc

Aztán részegen elindultunk a Móriczra, de félúton visszafordultunk, mert rájöttünk, h otthagytunk valamit, aztán villamoshoz futás is volt, a Móriczon gyrost ettünk szo kalandos volt az utunk, de reggel fél hét körül sikeresen hazaértünk. Mosolygó arc

Január 13. Vasnárnap:

Szabadnap. Délután, h felébredtünk tértünk s összekapartuk magunk, kimentünk Kispestre Norbiékhoz. Pihizés, lazulás, filmezés.

A hét többi napjain nem történt semmi különös.

Melóban pangás van. Sokat olvasok, s szinte falom a trónok harcának 3. kötetét.19300_10151252547820918_1990924178_n

Sokat röhögünk is a csajokkal. Konkrétan kedden kikellett menjek az üzletből, mert nem tudtam visszafogni a nevetésem, miután az egyik vásárló befelé jövet, pont előttem csúszott el. Arc nagy mosollyal

Hát én meg nem tudom ilyenkor kontrolálni magam, így először előre mentem a bejárathoz, s néztem ki az utcára, miközben harapdáltam a szám, h nyugi, nyugi, nyugi, fogd vissza magad. De rázkódott a vállam, tört elő belőlem a halk, visszafojtott kuncogós nevetés, s mikor hátranéztem, h felmérjem, h kellő távolságra ment e már el a vásárló, akkor meg pont egymásra néztünk a kolléganőmmel, aki meg azon röhögött, h én h vihorászok, szo inkább kimentem, h lenyugodjak. Kiröhögtem magam egyedül, ami olyan jól esett, mert már rég nevettem ilyen jót. Hálát adtam az égnek, h nem voltak bent mások, v nem voltam épp vásárlóval, mert akkor tuti végünk van, s a vásárló előtt röhögünk. Arc nagy mosollyal Zavarban levő arc

No mindegy!

Am még azt akarom megemlíteni, h mindent szívószállal iszok, s úgy érzem, h így jobb, finomabb, kellemesebb az ital íze, legyen bármi is az.

Alkohol, üdítő, buliban, itthon?! Szívószál! Imádom! Mosolygó arc

Csók!

Kacsintó arc

Piros ajkak

72260_594333130592926_1250550527_n

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: