2013. február 5., kedd

Mindenes…

 

Idézet mára:

"Elfogadni önmagunkat úgy, ahogy vagyunk azt jelenti, hogy minden hibát és minden Fényt elfogadunk magunkban.

Néha szigorúan bíráljuk magunkat ahelyett, hogy értékelnénk a bennünk lévő csodálatos Fényt. Ezért aztán mindig kapni akarunk, nem pedig adni. Ha nem méltányoljuk a saját Fényünket, akkor másoktól kapott energia – figyelem, elismerés, hála – formájában próbáljuk megszerezni.

Ha elfogadjuk magunkat úgy, ahogy vagyunk, olyan csatornává válhatunk, amely többet tud adni másoknak." - Yehuda Berg

 

Január 29-30. Kedd, Szerda:546848_10151213220820918_1259570181_n

Szabadnap. Norbival szaladgáltunk össze vissza, de jegyzeteket nem készítettem, s már magam sem tudom, h mivel tölt el ez a két napom. :/

Arra emlékszem, h kiírtam a szükséges olasz szavakat, lefordítottam, s kinyomtattam.

Szerda délután leszedtem a netről pdf formátumban egy könyvet, amit estére néhány óra alatt ki is olvastam, mert csak 71 oldalas kis iromány volt, de amilyen rövid, olyan olvasmányos egy könyvecske.

A könyv címe:

Havah Inuaki; A bennem elő reptilian

Egy földön kívüli lény vallomásai

Sokakban már a cím is unszimpátiát kelthet, s ha el is olvassa valaki, sokféle gondolatot ébreszthet az illetőben, de én végre örülök, mert összeállt a kép végre úgy all in, mindent illetően.

546941_541843485825959_1276832543_nVálaszt kaptam nagyon sok kérdésemre, mind a teremtés, a múlt, a “földönkívüliek”, származásunk és spirituális, mentális, szellemi kérdéseket illetően.

Sok infó volt benne, amit már több más forrásból is hallottam, s sok volt az is, amit sejtettem, hittem – korábban írtam is a paleoasztronautikáról – továbbá a fajelmélet, legendák, meditációs gyakorlatok, vonzás törvénye etc, etc, etc… is csak nyomatékosították bennem az egész valódiságát, s azt h jól gondolkodom ezekről.

Janur 31. Csütörtök:

Melóban végre közölték h mi a helyzet, de még nem mondhatom el, h milyen változás lesz, de úgy lesz, ahogy hallottuk.

Norbiék egész nap az új leendő bar-ban dolgoztak, javítottak, festettek stb.

Este majdnem egyszerre értünk haza Norbival, s Popovval, így 3-an elmentünk a Bakáts térre gyrosozni, majd egy spontán ötlettől vezérelve elugrottunk az Aldiba is piákat venni, s este bepiáltunk.

Én az egész napos semmit tevéstől eléggé elfáradtam melóban ( Arc nagy mosollyal ) s így a pia elég gyorsan megtette nálam a hatását. Mosolygó arc548237_10151229954260918_1806050463_n

Február 1. Péntek:

A fent említett könyv elolvasása óta azon vagyok, h fokozottan odafigyelek a gondolataimra, s a rossz, negatív gondolatokat megpróbálom 0-ra csökkenteni.

Továbbá tettem még egy lépést előre a “rossz (homofób) énem” leküzdésére is, s így nagy megerőltetés és önmagam noszogatás után végre mentem buzi vásárlókkal, látogatókkal is.

Ezek elégé konszolidált, “normál”, nem vészes megjelenésűek voltak. De aztán estefelé bejött egy olyan, amitől én a falat kaparom, akiről ordít, h… … szóval még egy vak heteró is képes lenne szerintem már észrevenni róla h egy köcs. meleg. Más nem a nyávog, vokalitásából, legalábbis is biztos árulkodó. Szo hozzá, az efféle fajtákhoz sajnos még képtelen vagyok semlegesen állni, de bizakodom, s remélem, h idővel végre már nem fogom ropogtatni az öklöm, ha meglátok egy ilyet. Mosolygó arc

1 hét múlva ilyenkor már Rómában leszünk! Mosolygó arc

557191_10151235825295918_581812497_nFebruár 2. Szombat:

Egész nap olvastam melóban, s hamarosan kiolvasom a trónok 3. kötetét is! Szomorú arc

Annyira izgalmas, s olyan váratlan események történnek, h falom a könyvet!

Sajnos meghalt az egyik hozzám közel álló főszereplő ( am több is meghal), s ez kissé elszomorított, mert annak a karakternek, egy hozzám nagyon közel álló valós személy volt a jelleme. Nem árulom el, h kire vetítettem ki, mert akkor elárulnám, h ki( k) halt meg.

Viszont van 2 ház, akivel nagyon szimpatizálok, de még mindig nem tudtam eldönteni, h kihez tartozom, melyik oldalon állok. Arc nagy mosollyal

Február 3. Vasárnap:

Anyum felugrott, hozott fel kaját.

Estére elmentünk Norbival a Praktikerbe megvenni 1-2 szükséges dolgot a bar felújításához aztán kimentünk hozzájuk.598503_10151089507982434_717234566_n

Am szerintem nem írtam eddig, de mostanában vasárnaponként Norbiéknál alszunk.

Megszerettem náluk a tv nézést, s a szinte állandó csatornaváltások közepette végre sikerült megtalálnom a számomra leg ideálisabb csatornát a BBC entertainment-et.

Azon belül is a kedvenc sorozataim közé felkerült a;

Upstairs downstairs

Come fly with me (2010)

és a Friday night dinner, de ez utóbbinál nem vagyok biztos, h ez a pontos címe, de ezek szoktak menni vasárnap esténként ezen a csatornán.

Angol, de feliratozva van, de nagyon jó. Ajánlom figyelmetekbe! Mosolygó arc Az első egy 2. vh idején játszódó komolyka film, a másik kettő pedig nagyon jó vígjáték.

Főleg a Come fly with me! Arc nagy mosollyal Szakadok rajta! 5-ből 5-ös! Arc nagy mosollyal

598544_10151208781335918_856799304_nAm le is töltöttem, de feliratot sajnos nem találtam hozzá, de ha valaki tud segíteni, küldeni nekem, akkor pls írjon! Mosolygó arc

Február 5. Kedd:

Holnap után, csütörtökön repülünk Rómába.

WÁÁÁÁ! Arc nagy mosollyal

Már nagyon izgulunk! Zavarban levő arc Arc nagy mosollyal

3 nap. Megvan térkép, szállás foglalás, repjegy kinyomtatva, útiterv, minden! Arc nagy mosollyal

Rem minden rendben lesz!

Csók!

Rion Kacsintó arc

(K)

tumblr_mcz1zeujkC1r1zfxzo1_500

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: