2014. február 6., csütörtök

Meló, könyvek, buli, Alter, mozi, lakás nézelődés;

 

Idézet mára:

“ A tested a poggyász, amelyet egész életeden keresztül hordanod kell. Mindnél több a felesleg rajta, annál rövidebb az út.” – Arnold H. Glasgow

A legmélyebb spirituális tanítók is egyetértenek abban, hogy testünk az a forma, amelyben meg kell élnünk a tartalmat. Forma nélkül tartalom sem létezik, ezért törekednünk kell arra, hogy a lehető legjobb formában maradjunk. Nehéz úgy elősegíteni a lelki fejlődést, ha fizikai akadályokba ütközünk. Márpedig a betegség, a mozgás beszűkülése, a fájdalmak mindig megnehezítik, hogy másra koncentráljunk. Ráadásul, hogy tudnánk a tudatunkat uralni, ha a testünket sem vagyunk képesek?!

 

Melóban ismét újabb nagy, komolyabb horderejű változások vannak, amik várhatólag március környékére csillapodnak le.

A hónap közepén ismét bevásároltam könyvekből…. –.-‘”

Összesen 4 könyvet vettem.

Ezekből az egyik a Mennyei prófécia gyakorlati útmutatója,

a másik; Kövesi Péter; Utazások ezotériában,

a harmadik a Tara Ward; Láthatatlan energiák című könyve,

s a negyedik pedig Judith H. Morrison; Ájurvéda című könyve.

Az utóbbi kettő szép nagy, igényes, színes lapú, képes könyvek

Továbbá mivel leárazások voltak a Bookilneon is, onnan is vettem 3 könyvet… Zavarban levő arc

Simon Browntól az Arcolvasást, Rüdiger Dahlke; Holisztikus táplálkozás, és a Bioenergetic kiadótól a Világkép című könyvet.

Már annyi könyvem van, h tele vannak a polcaim, s nem tudom már hová tenni a könyveket… Zavarban levő arc

+ Ha jól emlékszem, még decemberben rendeltem Ghistől és Madotól 2 könyvet. Az egyik a Vallás volt, a másikra nem emlékszem, mert elcseréltem egyik kedves ismerősömmel, aki ajánlotta nekem a perszonokráciát és vele elcseréltem a másik könyvet olyanra, ami megvan neki is, az első kötet; evolúció az új faj címmel, s ő meg elolvassa azt, amit én vettem, s majd visszacseréljük. Mosolygó arc

Bár egyik nap feljött anyum, s segített rendet rakni, s talált helyet is a könyveknek. Arc nagy mosollyal

Volt pót szilveszteri buli is a barátokkal. Lényegében csak csajok voltak, s azokkal sikerült végre már összehozni egy jó kis házibulit, akikkel szoktunk bulizni, csak most sikerült végre mindenkit összecsődíteni. A buli nem nálunk volt, hanem lakótársam munkahelyén egy irodán, de nagyon jó volt Arc nagy mosollyal

Hajnalban el is mentünk az Alterbe, ami hááát, annyira nem volt jó hatással rám.

Rég voltunk, s nagyon megváltozott, átalakították, s elég jó állapotba voltam én is, de mikor leértünk, valamiért úgy éreztem, h egyből kijózanodtam, s nagyon befeszültem. A hely légköre nagyon…. …h is fogalmazzam meg… …nagyon alacsonynak éreztem a színvonalat. Ezzel nem leminősíteni, nem támadni, sérteni akarom a helyet, hanem csak szimplán az érzésemről írok.

Ahhoz tudnám ezt hasonlítani, mint pl;(!) egy Gozsdu udvarhoz szokott belvárosi srác, betéved a haverokkal egy vidéki késdobáló lebuj kis zug kocsmába, ahová belépve, mindenki téged néz…

Nem az embereket nézed le, csak alapból annyira radikálisan más a légkör, h akarva akaratlanul is befeszülsz…

Így hát gyorsan a pulthoz mentem és kértem egy barackos abszintot, mert nagyon régen azt nagyon szerettem, s az gyorsan eltudott lazítani, s szerencsére most se okozott csalódást, főleg, h a pultos srác jól megeresztette az abszintot. Mosolygó arcZavarban levő arc

Voltunk moziba a Corvin családdal, s megnéztük a Jack Ryan; Árnyékügynök című filmet.

Majd pár nappal később Norbival és anyukájával elmentünk ismét a Westendbe és megnéztük a 12 év rabszolgaság című filmet, aminek nagyon sok üzenete van, bár nem vagyok benne biztos, h mindenkihez eljut…

Napi szinten jut eszembe a könyvírás spontán módon, ha egyedül vagyok. Metrón, melóban, otthon.

Továbbá a tisztánlátó is sokat eszembe jut, akinél tavaly tavasszal voltam.

Készülök ismét a  vele való találkozásomra is, mert valamikor majd ismét megfogom látogatni, s jegyzetelem le a kérdéseimet, amik eszembe jutnak.

Aktív lakás nézésben is vagyok. Anyum azt mondta, h ha találok, jó áron lakást, ami tetszik, akkor szóljak, s ha ő is rábólint, akkor adja a pénzt, s felőle akár vehetjük is nekem a saját lakást. X önerővel rendelkezünk, s a mellé vennék fel hitelt.

Én még kivárom a tavaszt, meglátjuk, h mi lesz a melóban lévő nagy átszervezések végkimenetele, s majd csak ha minden okés, akkor vágok bele.

Leginkább a 9. kerületi József Attila lakótelepen találok ideális, új(szerű), felújított, modern 3 szobás lakásokat. Annyit nézelődtem már itt, h lassan már vágom, h melyik utca hol van, s kezdtem beleszeretni, mert szép fás, csendes, zöld övezet, s már csak a gyerek miatt is ideális és tavaly díjnyertes övezet volt.Továbbá még a 8. kerület Corvin negyed környékén és a 13 kerület Új lipótvárosi részén szoktam találni mindig, jóféle hirdetéseket.

A 8 ker a belváros közelsége miatt vonz, viszont sok a cigány, a 13. ker a Duna part miatt, a 9. ker pedig az arany középutas megoldásnak látom jelenleg. 20-30 percnyire metróval a belvárostól és csendes, nyugodt, biztonságos, zöldövezet.

Vidékei kertes házat is akartam nézni, de anyum azt határozottan nem támogatja, mondván, h még fiatal vagyok, s nem nekem való, sok vele a munka, s majd később is tudok költözni, ha majd idősebb leszek… Mondjuk van benne igazság, szo le is tettem a kertes házról.

A többi kerületekben, pedig nem találok olyan lakást, ami tetszene, beleférne a keretbe, s megfelelne az én elvárásaimnak, bár folyamatosan nézelődöm. Mosolygó arc

Lakótársaim is nézelődnek, s készen állnak a velem való továbbköltözésre. Mosolygó arc

Pár hónap s majd meglátjuk, h milyen mederben folytatódik tovább majd az utam…

Csók!

Rion Kacsintó arc

Piros ajkak

Nincsenek megjegyzések: