2015. november 12., csütörtök

Az előző részek tartalmából;

Bocsánat, h sokáig nem jelentkeztem, de jegyzeteltem szépen végig. Beszippantott a mókuskerék, s eléggé lefolglalt egy pár dolog, mikről most fogok részletesebb beszámolót tartani:

Voltam 2 olyan személynél, akik kapcsolatban állnak a magasabb szférával... ... és ezt mindenki értelmezi úgy, ahogy az aktuális tudásszintje képes értelmezni. :)

Mind a kettő kb 90 százalékban ugyan azt mondta. Múlt jelen s jövő, vágyak, gondolatok tettek, stimmeltek, de amiért leginkább elmentem hozzájuk - munka - nem tudtakegyertelműen válaszolni, s a második látó kimondta azt, amit én legbelül sejtettem, éreztem is. A lélek szabad akarattal rendelkezik. Én pedig különösen erős  teremtő erővel. Stim. Az elmúlt 8 évem (OMG!!!) tökéletesen bizonyítja, h mindent megvalósítottam, s elértem, amit akartam. Továbbá arra is rávilágítottak a látók, h a nemvalami stabil önbizalmam miatt képes vagyok szétesni, elveszni, ahogy az jelenleg is van. Nem volt tervem, nem tudtam pontosan célt kitűzni magamnak. Érzéseim voltak, tudtam, h mi az a terület, amivel nem vagyok jelenleg megelégedve, de nem volt "stratégia" kialakítva.

De kellett ez a két látó ahhoz, h először is elfogadjam a munkahelyváltásom, aztán egy kis ismételét római látogatásom után összeszedtem magam, s megfogalmaztam és kitűztem a célomat ismét.

...Igen. Ismét voltunk Rómában (okt 3-6-ig)... ... Immáron harmadjára. Airbnb-vel foglaltunk szállást, s 4 kellemes napot töltöttünk el ott.

Az első éjszaka voltunk a kolosszeum melletti meleg utcában. Rengetegen voltak. Konkrétan hering party volt. Nagyon jó volt csak úgy benne lenni a tömegben és iszogatni. Összeismerkedtem el ázsiai lánnyal, aki megmondta, h ki nem találnám hova valósi. Igen. Utólag már persze nagyon okos vagyok, s igazán gondolhattam volna, h római. :D
Így utólag visszagondolva furi, h mennyire folyékonyan és gördülékenyen tudtam vele beszélgetni. Imádtam. :)
Am a koedukált mosdóhelyiségnél való sorbaállásnál haverkodtunk össze.
Mint utólag pedig kiderült, ezidő alatt Norbit meg kb 3-4 buzi akarta felszedni. :D

....Öregszem... Öregszem, mert ez már nem féltékenység érzetével járt ez az infó,  hanem öröm és büszkeség.... ...Döbbenet, h olykor mennyire azonosak az érzéseink, gondolataink... Mondjuk lassan 4 évesek leszünk szo...

Nade! Rómáról most nincs kedvem írni. Imádjuk, nem tudjuk megunni, s mindig  van, talállunk új látnivalót. 2. otthonunként tekintünk a városra. Jegy nélkül közlkedünk a buszokon, s annyira rutinosak vagyunk, h szinte már természetes. :)

Aztán meg Rómában feljott valahogy a hajózás. Valszeg úgy,  h jó lenne nem Magyarországon élni, utazni, jó  pénzt keresni, boldog,  teljes életet élni.

Azóta elég intenzíven beleastam magunkat a témába,  s szinte minden szabadidőnkben beszámolókat, cikkeket, blogokat olvasunk az óceánjárós életről.

Azóta eltelt 1 hónap s nagyjából már körvonalazódott bennünk, h melyik pozíciót pályáznak meg. Igaz már hajós munka közvetítő cégnél is voltunk ( okt19.én) azóta a GMN - nél.

Norbi Bar Waiter, én pedig a szükséges munkatapasztalat híján Assistant Waiter pozira jelentkezhetnénk, mert a Carvinval Crusie Line-nál betanítják az újjakat.

Lehetne még fotósnak is, akik a staff és nem a crew "kasztba" tartoznak, de lényegi nagy különbség nincs a 2 rétegközt.

Aztán újjabb hetek teltek el, (kb október vége felé vagyunk már) s volt kollégám ajánlotta egy ismerősét, ki anno eladóként dolgozott luxus hajókon.
Írtam is a srácnak, de sajnos azóta sem válaszolt, viszont az FBnek köszönhetően sikerült kiderítenem, h melyik cégnél dolgozott, s innentől új világ, újjabb lehetőségek nyítak meg a számunkra.

Újabb hetek teltek el ezen pozíció utáni infók gyűjtésével.
Közben volunk az állatkertben, ahol utoljára kb 5 éves koromban lehettem. Nem egy nagy durr, nem volt rossz. Kissé zavart a sok ..... gyerek, meg h néhol kibaszott büdös volt, de leginkább a pálma házat élveztem, ahol trópusi környezetet teremtettek meg a fa hullámvasutat, amire a végén ültünk fel. Aztán elmentünk a  Dzsungel étterembe, ahol nagyon jókat és finomakat ettünk. :)
Aztán pár héttel később elmentünk a Katedra nyelviskolában is, ahol nyelvi szintfelmérőn vettünk részt, s a külföldi munkavállalásról tartottak előadásokat.
Ezen csak ketten voltunk a Norbival, mert a volt kolléganőm, Bori dolgozott, s nem tudott sajnos eljönni.

De azóta elég szorosan tartjuk egymással a kapcsolatot, s nov 11.én volt az első napunk, mikor összeültünk közösen angolozni.
Elhatároztuk, h heti egyszer összeülünk s felkészülünk angol az interjúztatásra.
Elég sok kérdés van, s sok mindent kell megbeszélnünk először ugye magyarul, aztán meg ugye lefordítani, szo kell is az a pár hónap felkészülési idő, ami előttünk van.

Jövő tél végén, v tavasszal jelentkeznénk, addig felkészülés van.

Továbbá én általában kéthetente angolozok skypon a magántanárommal, s azt is kitaláltuk, h majd megkérdezem következőalkalommal, h elvállalna e hármunkat egy interjús témakörben. :)

Ugyanis a cég a Harding Brothers, aki több luxus hajótársasággal állnak szerződésben, s vannk multibrand üzleteik hajókon. A pár kép alapján, amit láttunk, hasonló a Baciohoz, a volt munkahelyünkhöz, mert ők is felsőkategóriás luxusmárkákat árusítanak.

Miután elküldjük majd online a honlapjukon a jelentkezésünk, s szimpik vagyunk nekik (márpedig miért ne lennnénk :D ) felhívnak minket, s lesz 1 telefonos interjú.
Ha azon is átmegyünk, akkor kikell mennünk Bristolba 2 napos csoportos és személyes interjúra. Lesznek, majd csoportosan megoldandó feladatok, céges prezi s a végén egyesével mindenkivel 1 személyes interjú.

Aztán, ha ezen is átmentünk, akkor 7 napon belül kapunk egy gratula emailt, s abban leírják majd a további teendőket.

Elkell majd menni egy rakat orvosi vizsgálatra, az amerikai nagykövetségre vízumot igényelni, meg visszamenni Bristolba 2 napra egy hajós élet, biztonsagis felkészítő progira, s majd csk aztán mehetünk ki a nagyvilágba.

Mindhárman azon vagyunk, h felvegyenek, mert a fizu is jobb lenne, mint amiket korábban néztünk, s nyugisabb, kényelmesebb lenne a munkakörünk, s több időnk lehetne a kikötőkben is, mert mikor kiköt a hajó, az üzletek bezárnak. :)

Szo mivel elég komoly felvételi rendszeren kell átverekednünk magunk, ezért alaposan fel kell készülnünk.

Párok is jelentkezhetnek, s az első szerződés alkalmával nem tudják garantálni, h 1 hajóra kerüljünk, de bevállaljuk Norbival, mert mindketten (én különösen) bízom a fentiekben, h hozzásegítenek minket ahhoz, h 1 hajóra kerüljünk.

Nem tudom, h említettem e már, de Norbi a vendéglátást elhagyta, s a Swarovskinál kezdett el dolgozni már pár hónapja.

Csók!

Rion :)

:*

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!)

Nincsenek megjegyzések: