2020. május 2., szombat

Karantén napló 3 rész;




Üdvözlégy! 😘

Am ha jobban belegondolsz, h sír egyesek szája, h jaaaaj, ebbe a felgyorsult világban, már mindent rövidítenek, holott már ez a szó is hány száz, v akár ezer éves, h üdvözlégy. Alias légy üdvözölve! Vagyis gondolom én! De persze az is lehet, h(ogy) kurvára nem így van! 😁✌️

Nah mindeeeegy!

...

Uuuu gyerekek! Tökre lebarnult a térdem, karjai, h állandóan a napon vagyok.

Már Gábor is mondta h jó barna vagyok. Kértem is tőle napvédőt, s annyira relaxálósss, kikapcsolósss, megnyugtatóssss a napvédő illata!

Fel is bontottam mellé egy üveg bort. Tűz a nap, csicseregnek a madarak, napvédő illata, bor zamata! Tittára, mint Agárdon ahol általában züllök nyaranta! 😍❤️😎🌞🍷

Szo ha tehetitek, basszátok ki ti is magatokat a napra, de kenjétek a napvédőt! Nagyon jó kis lelki fröcsike! 😊😎❤️🍷🍷🌞

Jah. Amúgy jó rég nem ittam, de múlthéten, meg ezen a héten megittunk 1-1 üveg bort Gáborral. Múltkor szerintem azt elfelejtettem leírni, h amúgy több mindenkivel tartom a kapcsolatot, hol videochaten, messenger call, v hangüzenetek formájában, s a szűk baráti körben gyakran azt láttam videochaten, h ott a bor a kezükben! Mondom mi a fasz?! Ti állandóan isztok?! 😁

Aztán x hét után már felbontottam 1 üveg borocskát én is, ha már úgyis van itthon dísznek vagy huszon akárhány liter ... 🙄🍷💁‍♂️

...

Gáboral voltunk kint 2x sétálni. Ötven akárhány nap bezártság után már nagyon ránkfért, h kimozduljunk. Igazi lelki fröcsike volt. Első utunk a kedvenc helyemre a Kálvin tér - Fővám térre, s onnan a Szabadság hídhoz vezetett. Leültünk a Duna-partra a lépcsőkhöz s ott is megittunk 1 üveg borocskát. Annyira jó volt ott lenni!

Második alkalommal, pedig sétáltunk a Duna-parton, s felmentünk a várba.

...

Nézzük a Westworld 3. Évadát, s a sorozat világa nagyon közel áll hozzám. Nagyon hasonlít az általam a világról alkotott képre. De ebbe most nem mennék bele. Közben már készül egy másik bejegyzés is, s sok idő lenne mindezt leírni.

...

Nem kis munka lementegetni a bejegyzéseim! Nagyon sokat írtam! Amúgy nem olvasom el őket, csak néha olvasok bele egy-egy bejegyzésben néhányssornyit, s hát eléggé más világ voltam. 😁

Hol a szemem forgatom, h OMG, hol jókat mosolygok az akkori kis Rion úrfin. 😊 Erősen érződik a kis csira takony roppanós virsliség. 😅 Olvastam olyanokat is, amikre egyáltalán nem emlékszem, s olyan, mintha nem is velem történt volna... Durva, h mennyi mindent elfelejtünk.... :/ :(

De hát ez van! Ez az élet rendje! Könnyen lehet, h majd 10 év múlva is mosolyogni fogok a mostani énemen. Meg majd ha befejeződik a mostani pályafutásom, akkor meg majd az egész életemen. Mondjuk inkább kuncogjak, mosolyogjak magamon, mint h sírjak nem?!  😅✌️💁‍♂️


Április 26 - Vasárnap;

24-én pénteken jelentkeztem  egy asztropszichológusnál, akivel majd 29-én, szerda reggel lesz egy kb másfél órás prognosztikai elemzés.

Előző bejegyzéseimben már ugye említettem, h még az ősz folyamán elkezdtem azon gondolkodni, h mi lenne az ideális munka a számomra, s végül is most, a hatodik heti karanténban érett meg az, h megtegyem az első lépést ennek a kiderítésére.

Kíváncsian várom.

Beszélgettem Gergő exemmel is, s Ő is ajánlott egy szimpatikus coach-ot, akit el is mentettem talomba. Kb 1 éve volt nála s dicsérte, h megérte, jó volt, s a mai napig követi s részt vesz az kis csoportos beszélgetéseken. Először megvárom, h túllegyek a asztropszichológuson, aztán majd ha úgy érzem, h nem volt elég, akkor jelentkezem a coach-nál is.

...

Melóban minden hétfőn és kedden van kb 2-2 órás meeting. Én csak memót készítek a beszámolókról, de gyakran beszélnek mindenféle más egyéb témáról is, amiben kivételesen én is érdekelt, informált vagyok s tudok olyan infókat, amiket ők meg még nem tudnak, nincs infójuk, v rosszul tudják, de nincs kedvem megszólalni. 😁

Annyira mondja mindenki a magáét, egymás szavába vágnak, h inkább meg se szólalok. 🙄🙂

Volt már, h kifejezetten olyan érzésem volt, mintha verseny menne, h ki mond nagyobb hülyeséget. Olyasmi, mint a Rádió1-en a Balázsék.... 😏

A meetingek 95%-ban le is vagyok némítva. :)

Valamelyik nap fel is hívott egyik kollégám, h h vagyok. Minden okés e, mert meg se szólalok a meetingeken. Elintéztem annyival, h amúgy se szoktam a meetingeken sokat beszélni. Vannak elegen akik beszélnek. 😊

...

Megvolt életem első találta a skandináv lottón! Volt egy négyesem, amivel nyertem 1370 Ft-ot! 😂😅😁✌️

Én ennek is örülök. Legalább pár szelvény ára visszajött.
Elég egyszer nyerni egy fullos találatot, h aztán visszajöjjön az összes elbaszott pénz ára, s még profitra is fusson! 😁

Muszáj lottózni, mert millió tervem van, amihez kellenek a milliók! 😅😂😁

...

Az asztropszichológus nem annyira vált be. Ami újdonság volt, h erős hatással van rám az ikrek jellemvilága, amit hiszek is meg nem is. No mind1. Voltam már máskor is egy másik asztrológusnál az jó volt. Ezt most kidobott pénznek érzem.

...

Már vagy 2 hete ismét az elektromos rollereket nézegetem.
Találtam kettőt is, ami szimpi. Egy kategóriába tartoznak, de húzós az áruk. Mondjuk ez már prémium kategória. (Mi más lenne?! Kényes picshám sose érte be akármivel... 🙄💁‍♂️)

De hát ha ilyen teljesítményt és hatótávot akarok, akkor ez az a kategória.

Megvehetném, csak a zsidó énem szívja a fogát, mert nem szívesen adok ki ennyi pénzt... 🙄😕

Leginkább motor lenne jó, de azt lakásba nem tudom felhozni, kint az utcán meg biztos nem fogom hagyni... Más lehetőség meg nincs.

Gondoltam arra, h tudnék vele futárkodni is, de most a woltnál és a netpincérnél is váró listán vannak a jelentkezők.

Mondjuk a futárkodás is csak akkor játszana, ha csökkentenék az óraszámom, v elküldenének.

Mind1. Most egyelőre kivárok.

Asztali PC-t is venni akarok már egy ideje. A laptopom meg eladnám. Kell gamer PC. Xbox és társaiban meg nem vagyok érdekelt. Ha minden igaz év végén kijön a legújabb vikinges Assassin's Creed, amire már meg kell h legyen az új PC, mert a mostani laptopomon is már olykor akad az Odessy.

Gábor meg Joc pedig majd - ha minden igaz - segítenek összeállítani a PC-t, mert én nem értek hozzá.

Nah! Ennyike!

Hamarosan jelentkezek egy másik bejegyzéssel a Pose című sorozatról, amibe mostanában belevagyok buzulva. 😊

Csók! 😘

Rion 😊

❤️

(Az oldalon olvasható bejegyzések a szerző engedélye nélkül sehol, semmilyen formában felhasználni nem lehet!) 

Nincsenek megjegyzések: