2020. május 5., kedd

POSE





(A bejegyzés spoiler mentes.) 

Az első évad hatodik része után (Love is the message) úgy érzem, h ki kell írnom magamból...

A korábbi részeken is pityeregtem, de ezen a részen kb 6 zsebkendőt sírtam el... 🙄😥

Nagyon jó sorozat! Nagyon szeretem annak ellenére is, h engem érzelmileg eléggé felkavar szinte minden rész. Mindig mutat, illetve tanít valami újat.

Megmondom őszintén sok infóm nem volt eddig erről a világról, s például nekem nagyon sokat segített minden rész, h megértsem ezt a csoportot. A negyedik részt (Fever) többször megállítottam, s hangosan gondolkodtam Gábor előtt, aki segített feldolgozni, h akkor hogy is van a szexuális életük, meg h mennyi féle ember van, s nekem nem volt könnyű ezt megérteni elsőre, h heteró a pasi, s tudja h valójában (még) nem egészen nő a nő, akivel van, sőt! Még izgatja is, h a nő lába között fasz van, ugyanakkor a transzexuális meg undorodik a saját farkától és utálja, ha pl leszopják. Nekem ez olyan whaaaaaaat és brrrrr volt. 😫

Szo sokat tágított a komfortzónámon. Eleinte többször feszengtem. Sajnálom, h olyan szegény körülmények között éltek, ugyanakkor pl a családi hátteret tökre átéreztem, ami miatt szintén többször pityeregtem, mert azért nekem is sok hosszú év kellett, h anyámmal kibéküljek, s azért még a mai napig vannak vitáink.

Feszültem még a szexualitáson, meg a plasztikás, nemi átalakítós részeknél. Nah meg szintén a negyedik részben többször volt tűs téma, én meg tű fóbiás vagyok, s egyszer majd kiégett a szemem s hangosan felüvöltöttem, mikor későn kapcsolatam, s azt láttam h szúrják a tűt!

Általában az ilyen érzékeny részeket kiszoktam takarni a kezemmel... 🙄

Tetszik még az is, h igazi transzexuálisok játszanak benne, s hogy a sok felszínesség között mennyi mély és intenzív érzelmek találhatóak.

Imádom, ahogy vonulnak, előadnak, beszélnek, osztják egymást! 😁😅❤️

Nah meg a 80 évek zenéi?! Imádooom! 😍❤️

Mióta nézem, azóta csak ezt a playlistet hallgatom. ❤️

Számomra annyira magával ragadó ez a sorozat/világ! ❤️😍

Szóval részemről erősen ajánlott kategória!

Mondhatni;

10! 10! 10! 10! 10!

THE CATEGORY IIIIIS;

LIVE! WORK! POOOOSE! 

❤️👑🏆💃🕺🤴👸👑🏆❤️


😘😘

Nincsenek megjegyzések: