2010. február 14., vasárnap

Harc az idővel


Jó volt a szombat esti buli. Sokat táncoltam. Mindenki csak nézett. Szeretem, mikor néznek. Ingem gallérját disco bitch módjára felállítottam, felső 3 gombot kigombolva hagytam, s úgy ment bulizni a kis buzija. XD ;)

Jókat táncoltam. Jól tudok, s szeretek is mulatós zenére dancelni.
A buli alatt felhívott a Vontos srácom, s kb.: fél órát beszélgettünk. Ma meg megduncsiztuk, h szerdán mégse megyek fel Pestre, hanem hozzá vonatozok délután... :)
A mai napom, viszont nem volt jó.
Nem mentem a fodrászhoz, mert nem tudott fogadni, így majd Egerbe megyek birka nyírásra valahová. :)

Elküldtem ma az e-felvin a jelentkezési lapért a pénzt is. Az miatt is feszült wok, s rem minden rendben lesz ezzel is.
Anyummal sokat veszekedtem. Teljesen gatter van már neki sajnos. Nem figyel rám, nem tudja mit mondtam neki 1 perccel ezelőtt, kever-kavar. Mikor x-ről beszéltem neki, akkor Ő azt mondja, h Y-ról volt szó.

Tiszta zavaros van neki odabent... :/ Elkérte a munkaközvetítőm telefonszámát, h felhívja majd. Én meg holnap délelőtt hívom is majd az illetőt, h harmadik félnek ne adjon ki rólam információt! Tán csak van nekik titoktartási kötelezettségük v valami... Ha meg nem lenne, azért hívom fel őt holnap, h ne mondjon rólam semmit! Am rendes munkaközvetítőm van. Fiatal, ( meg helyes is, bár egy kicsit hasas) értelmes, kedves.

Velem nem fog kibaszni anyum! Nem hiszi el, h dolgozni járok péntekenként Pestre. Persze jól gyanítja, h olykor találkozgatok én másokkal is, de Ő azt hiszi konkrétan, h csak azért megyek fel, h mindig "másokkal" legyek, holott nem így van, de ha Ő egyszer valamit a fejébe vesz, akkor az csak is úgy lehet, bármit is állítok!

Kötözködött a 27-ei pesti bulizásommal kapcsolatban is, h nem érti, h miért kell buliban megismernem a jövőbeni lakótársamat?! Ráadásul megtudtam ma, h pont 27-én lesz Bátyám fiának a keresztelője!

Kis híján dührohamot kaptam. Azonnal hívtam is Bátyám, s kikérdeztem a részletekkel kapcsolatban, s annyi szerencsém van, h 16-ra legkésőbb már itthon leszünk, s este 7-re feltudok még menni Pestre vonattal.

Csak az a baj, h úgy volt megtervezve, h Dáviddal, s Csabival együtt mennénk fel, s legalább útközben is hülyültünk, buzultunk volna, ami tök poén (szo olyan osztálykirándulás feeling), de lehet h, akkor ők mennek a tervezett idő szerint, én meg 2 órával később leszek csak Pesten. :/
Majd alakul. Spontaneitás!

Dávidommal beszéltük, h milyen, s mennyi piát viszünk, aztán csak a felében maradtunk, mert annyi piától 10-en is berúgtak volna! Én meg amúgy se fogyasztok sokat, mert tegnap esti buliban is megittam 1 feles fütyülőst, meg egy kis boros kólát, s már tök jól éreztem magam. :D :S :/
Nem vagyok piás. Utoljára Hugival rúgtam be a nyáron, de akkor kegyetlenül, s azóta "valamiért" nem nagyon piálok, max csak a "jól érzés" határáig...

Ketten benyakaltunk 1 üveg pezsgőt és tokai bort tisztán meg vagy 5-6 feles jager-t.
Szo! Valószínű, h 27-én veszünk ki szobát, s majd fent alszunk Pesten. Sokba fog ez nekem kerülni, de megéri! Ilyen barátokkal ez nem is kérdés! ;)

Délután meg rohannom kellett az egri vonatomhoz, mert későn indultam otthonról. (Ez is anyumnak köszönhető, mert a veszekedésével feltartott!) Útközben egyszer le is csúszott a vállamról a laptopom, de szerencsére nem lett semmi baja, mert megvédte a táska, meg kis hóba esett, s nem betonra. Szo műkszik rendesen szerencsére az életem! :)

Komolyan mondom, h  a laptopom, s az internet a legfontosabb dolog a számomra, bármilyen szarul is hangzik. Mondhatni ez a második szívem, és agyam.

Szo a nagy rohanásban szedtem a hideg levegőt, de legalább sikeresen elértem a vonatom. Mikor lehuppantam az ülésre, szinte remegtem a fáradtságtól, s levegő után kapkodtam. Gondolhatjátok!...
Mint a katonaságnál! Megpakolva 1 heti kajával, ruhával, laptoppal a vállamon rohanni! Utána egész úton Egerig, csak buhogtam. Be is vettem 3X 500 mg-nyi C-vitamint. S holnap is beviszek vagy 1000 mg C-vitamint a szervezetembe, h ne legyen semmi bajom.

Már menet közben beértem Egerbe, - mert a fentebbi sorokat a vonaton írtam - de még most is sajog testem minden porcikája!
Nem baj! Este legalább jobban alszok! Bár nem, mintha eddig is különösebb gondot okozott volna az elalvás.... :/

Holnap reggel 8-kor(!) órám lesz, aztán húzok Pestre melózni egy peppet! :)
Várom már, mert hát egyrészt ugye alapból Pest miatt, meg az új munka is tetszik.

Na!
Ennyit mára!
Csók!
Rion ;)
(K)

Nincsenek megjegyzések: