2010. február 13., szombat

Today

(Am helyes srác van a képen! Sexy bitch;) )
Ma 10-ig tudtam aludni. Helyesebben, tudtam volna én tovább is aludni, csak kelnem kellett, mert sok intézni valóm volt ma.

Ma megcsináltam az e-felvim, holnap pedig utalom a pénzt, s véglegesítek mindent. Jelöltem meg andragógiát, történelmet, kommunikációt, nappali, s levelező szakon is. Össz vissz 5 szakot..
Kitöltöttem az angol jelentkezési lapom is, de péntekig van időm feladni.
Ma mentem el először az új angol tanáromhoz is. Bakizott, s nem is tetszett, h mikor találkoztunk nem nyújtott kezet, bár erősen lehetett rajta érezni, h zavarban van. Pár évvel lehet csak tőlem idősebb.

Elég jól ment, csak a nyelvtannal van továbbra is gondom. Sok időt töltök felette, s nehezen jövök rá a helyes megoldásra. Háziként pedig kaptam 1 levélírást. A héten majd összedobom azt is.
A fodrászom ma nem tudott vállalni, mit kicsit rossz néven vettem, de végül is az én hibám, mert elfelejtettem előre bejelentkezni, szóval szopoá van, mert csak holnap (vasárnap) reggel 10-re kaptam időpontot! Reménykedtem, h kompromisszum kész fodrászom van, de Ő is be van táblázva, s nem sikerült kitolni 11-re. De várom már, mert már nagyobb a hajam, s ilyenkor már nem likeolom. :/
Szo holnap nem fogom kialudni magam. Hajnalban kitudja mikor keveredek haza a buliról, s VASÁRNAP(!) reggel 9:30-kor meg kelhetek! :S NONSZENSZ!
Ma reggel is valamelyik hülye faszi felhívott 9-kor! SZOMBATON!!! Értitek?!  Elkezdte lökni a rizsát, én meg szépen közbeszóltam, s leállítottam, h bocs, de alszok, s írd meg emailben! Azzal visszaaludtam!

Ki nem állhatom, ha bárki is reggel 10 előtt mer zaklatni! ( "Ne zaklass az LG KP 500-as telefonomon keresztül! Mert zaklatol! Azon keresztül kérdezed meg, h mivan velem! ÉRTED?! NE ZAKLAAAS? NE HÍVOGAAAS, MERT ZAKLATOL!...  ...TUDOD MI VAGY?! MAGÁNYOS FARKAS VAGY! TE NŐNEK NEM KELLESZ!" ( Meg ő se nekem! XD ) ) - idézet Ágitól...
Jajjj.... már megint hülye vagyok... Ha Krisztivel lennék már biztos nyerítenénk! :D

Szo komolyra fordítva a szót! Rion Úr reggel 10-ig semmikor, senkinek sem elérhető! Nem szeressük, ha ilyenkor hívnak, mert az illetőnek baltát tudnék állítani a fejébe! :) Szo tolerancia! :) "Megértésüket köszönjük!" ;) XD

Este megyek bulizni. Kíváncsi leszek, milyen lesz. Különösebb hangulatom nincs hozzá, mert tudom, h full heterós társaság, s egy jó pasi se lesz ott. ( Rajtam kívül! ;) :P XD )
Szo ez történt velem ma.
Mára csak ennyit pötyögök.
Majd holnap este jelentkezem.
Csók!
Rion ;)
(K)

Nincsenek megjegyzések: