2010. június 25., péntek

Bp, interjú, költözködés, csoporttársak

 

Ma reggel 8-kor keltem. :S Gondolhatjátok!… Már előre félek, h ha lesz melóm, akkor, h járok majd be?!… :S

Ma is fél 1- re mentem interjúzni egy másik céghez.  Azon a környéken lakik egy kedves ismerősöm is, s így szerencsére könnyedén odataláltam. :)

Tetszett az a cég is. Ott is fiatalok dolgoztak, de nem annyira fiatalok, mint a 2. körös interjús cégnél a 13. kerben. Itt konkrétan egy 30 körüli pasi interjúztatott. Elég érdekesen, s gyorsan beszélt. S meglepett az első kérdése: H vagy? Hát az interjún mindenre felvoltam készülve, csak ilyen kérdésre nem! :)

Viszont itt olyan furi helyzet állt elő, h egyből azt mondta, h szimpatikus vagyok neki, tetszik az önéletrajzom, a határozott válaszaim, s ezért kedden behív egy napos próbanapra, amit egy tréner társaságában kell eltöltenem, s Őt bombázhatom kérdéseimmel. Örültem neki, de el is bizonytalanított, h ez most mégis mi? Ilyet mindenkinek felajánlott, vagy ez már jó jel, ha egyáltalán ide is elhívnak?citebeur-dialogue-de-sourds-2

Bár, mikor én érkeztem kapásból öten voltak előttem, s kicsit nekem is kellett várnom, még “le feletek” előttem a többiek. S nem láttam, h mások is kaptak volna meghívót, mikor kijöttek, de az is lehet, h elkerülte a figyelmem. De am előttem lévők idősebb nők voltak, meg nem nagyon öltöztek ki. Az egyik patáriát is csapott, h milyen lassú itt az ügyintézés, mert már itt ülök 10 perce, s a titkárnő miért nem intézkedik már?! Hát mondom OMG! Téged se vesznek fel remélem! Hát mondom ez hülye! Mit keres ez itt?!

Szo én szép öltönyben voltam, meg vannak munkahelyi tapasztalataim, s mégis csak asszisztens végzettségem van! Nehogy már ilyeneket vegyenek már fel helyettem!

Szo meghívott a manusz, s 9:30-ra megyek ismét hozzájuk Kedden. JA! Azt is mondta még, h ebben az öltözékbe menjek, mert ez így perfect. Jaj, mondom de aranoooos! El is mosolyodtam. Jólesett. :) Mondhatni so sweet! :) Meg am tényleg, akiket láttam, azok is csinosak voltak. Jó! Nem mindenki öltönyben, de akkor is elegance volt az ott dolgozó társaság.

Azt is mondta még a manusz, h majd a keddi nap végén találkozunk, s akkor lesz még 1 uccsó körös interjú, s “komolyabban elbeszélgetünk.” Jaj! - mondom. Ez most v jó jel, h a melóra, szerződéskötésre gondolt, v az, h a felvétel, az interjú neheze még majd csak akkor lesz?… :/

Daniel Perez4 Nem tom. De, ha fizetnek annyit kezdőként, amit én minimum elvárok, akkor belecsapok a lecsóba. Meg azt is mondta még, h az első pár hónapban “megfigyelnek”, s ha jól teljesítek, akkor lehetőség van egy karrier befutásra, lépkedni felfelé a lépcsőn egészen az irodavezetőig. Jaj Drágám! De jó lenne!

Aztán az interjú  után go Mancihoz, majd összeszedtük cuccaim, s nagy batyukkal indultunk az én albimba. A dolgaim nagy részét már felvittem. Ott volt a legjobb barátom is. Jó volt ismét látni, s pletyiztünk egy keveset. Fossa ám Ő is rendesen a szót, akár Én! :)

Vasárnap mikor felköltözök, viszem a görkorimat is, s este felé kimegyek a Hősök terére korizni, mert nincs messze. Jaj de várom már! :) Főleg majd mikor jó idő lesz, s egy szál trikóban, s napszemcsiben suhanok majd! Hmmmmmmmmmm! XD ;) :P

Nemrég értem am haza, s egyből ugye felmentem fb-re. Egyik (volt) csoporttársam tett fel képeket a régi egri életről, bulikról. Ahogy nézegettem a képeket, kajakra bekönnyeztem. Az járt a fejemben, h Őt, sem, Őt sem, Őt sem látom már… :( Nagyon szar. Hiányoznak már most! Ezúton is üzenem a jányoknak, kiket a szakdolgozat védés után meghívtam Pestre, h ha nem mernek eljönni, akkor… akkor… akkor örök harag! ( S most pökhendi módjára felhúztam az orrom, s összefontam karjaim! ) :)

Na! Már nagy hirtelen ennyi elég legyen! :)

Holnap este jelentkezem!

Csók!

Rion ;)

(K)

CarlosPereyra_1a

Nincsenek megjegyzések: